من 1 هفته پریود بودم خون پریودمم قهوه ای بود همش..بعد اون دو سه روزی پاک شدم ولی لکه بینی قهوه ای داشتم .. هی کم و زیاد میشد تا همین امروز که سه چهار هفته گذشته و من همچنان لکه بینی قهوه ای دارم.. سونو رفتم pco و کیست ساده داشتم..ازمایش هورمون هم دادم فقط پرولاکتین یکم بالا بود. دکتر هم رفتم فقط گفت سیبل یا همون ال دی بخور.. ولی اصلا قطع نشد..چیکار کنم؟