2777
2789
عنوان

لکه بینی

43 بازدید | 1 پست

من 1 هفته پریود بودم خون پریودمم قهوه ای بود همش..بعد اون دو سه روزی پاک شدم ولی لکه بینی قهوه ای داشتم .. هی کم و زیاد میشد تا همین امروز که سه چهار هفته گذشته و من همچنان لکه بینی قهوه ای دارم.. سونو رفتم pco و کیست ساده داشتم..ازمایش هورمون هم دادم فقط پرولاکتین یکم بالا بود. دکتر هم رفتم فقط گفت سیبل یا همون ال دی بخور.. ولی اصلا قطع نشد..چیکار کنم؟

لکه بینی طولانی با خون قهوهای میتونه نشانه عفونت رحم یا حتی سرطان دهانه رحم باشه که اگه درمان نشه به کل بدن سرایت میکنه و کشنده است پس به جای الدی برو یه متخصص زنان دیگه ببین و سونوگرافی رنگی یا بیوپسی انجام بده والا هر روز تأخیر خطرناکه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792