بنظرتون میشه مسائل و مفاهیم یازدهم رو خود خوان فهمید ؟
خسته شدم از بس دوره های مختلفو دیدم نفهمیدم
میخوام از رو کتاب همه چیزو بخونم بعد چند تا آزمون ماز و بعد سوالای نهایی سالهای پیش رو حل کنم
البته تو استو کیومتری و اینا مشکل ندارم ، تو مسائل ترمو و پلیمر ها و گروه عاملی مشکل دارم ولی تا حالا کتابشو نخوندم که ببینم کتاب چطور توضیح داده