اولویت با درسایی که بلد نیستی و کم تر تست زدی
با دهم شروع کن سالیانه ویدیو ببین و تست بزن
البته بستگی به سطحت داره واقعا نمیشه یه نسخه رو برای هر کس پیچید
اما تابستون رو از دست نده، از دست دادن تابستون اولین قدم پشت کنکوری شدنه
اگه بتونی مشاور بگیری خیلی خوبه که برنامه ریزی رو بسپاری به اون و خودت فقط درس بخونی