از مهمونی برگشته بودم داشتم همچیزو همینجوری تعریف میکردم یهو اینجوری شد اخه همیشه همچیو بهش میگم مثل احمقا
بعد همین مامانش یه ساله داره پشت سرم حرف میزنه من یه کلمه تو روش گفتم منو پسرت همو دوست داریم
بعد بی احترامی برداشتش کرده گفته این دختره حاضر جوابه
بعد دیشب پارتنرمم گفت هورتی
منم گفتم خوب گفتم هرچی بهتون گفتم لیاقتتون بود بیشترم بگم هنوز اون چیزی که بایدو بهتون نگفتم