2777
2789
عنوان

بهم گفت هورت

257 بازدید | 14 پست

بچه ها دیشب به پارتنرم گفتم خالم بهم گفت من خیلی هورتو سلیطم

بعد پارتنرمم حرف خالمو تایید کرد گفت باید یکم چرب زبون تر باشی و اینقد عصبی نباشی

بعد من بدم اومد از حرفش خودشو ننش دهنمو سرویس کردن دیگه سلامت روان واسم نمونده بعد الان اینجوری شدم اقا برگشته میگه هورتی

چشامو بستم دهنمو باز کردم قشنگ رد دادم دیشب نمیدونم چم بود ولی خیلی وقت بود اونجوری عصبی نشده بودم یکم گریه میکردم یکم فحش میدادم یکم مظلوم میشدم یکم عصبی میشدم حالا بیدار شدم یاد دیشب افتادم خندم گرفته

فقط 3 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

ز غوغای جهان فارغ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب تو چرا حرف خالتو پیش اون گفتی که اونم اینطوری بگه

از مهمونی برگشته بودم داشتم همچیزو همینجوری تعریف میکردم یهو اینجوری شد اخه همیشه همچیو بهش میگم مثل احمقا

بعد همین مامانش یه ساله داره پشت سرم حرف میزنه من یه کلمه تو روش گفتم منو پسرت همو دوست داریم

بعد بی احترامی برداشتش کرده گفته این دختره حاضر جوابه

بعد دیشب پارتنرمم گفت هورتی

منم گفتم خوب گفتم هرچی بهتون گفتم لیاقتتون بود بیشترم بگم هنوز اون چیزی که بایدو بهتون نگفتم

فقط 3 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

ز غوغای جهان فارغ

وقتی که کسی تحقیرت میکنه یا چیز بدی بهت میگ برا شوهرت یا نامزدت نگو.سیاست داشته باش

اخه خالمم شوخی شوخی گفت جوری نبود که توهین بنظر برسه اینجوری تعریف نکردم

از مهمونی اومدع بودم داشتم همچیو تعریف میکردم اینم گفتم

خالم گفت بهم تو هورتی یکم چرب زبون و چموش باش با سیاست کاراتو پیش ببر

فقط 3 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

ز غوغای جهان فارغ

اخه خالمم شوخی شوخی گفت جوری نبود که توهین بنظر برسه اینجوری تعریف نکردماز مهمونی اومدع بودم داشتم ه ...




نباید میگفتی ، دیگ نگو

اگ میخای بازگو کنی هم تغییرش بده یکم مثلا بگو خالم گفته سرزبون داری یا کسی نمیتونه بهت زور بگه یا چی

بگو باریکلا😎😂 درخواست نده مرتیکی دلقک

از مهمونی برگشته بودم داشتم همچیزو همینجوری تعریف میکردم یهو اینجوری شد اخه همیشه همچیو بهش میگم مثل ...

از این به بعد سیاست داشته باش هر چیزیو نگو جلوشون ...وقتی رفتار خودشو و خانوادش بدِ چرا موندی کنارش ...

آدم قوی _________________ نه منتظر میمونه خوشبختش کنن نه اجازه میده بدبختش کنن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز