سلام وقتتون بخیر .من ۳ روز از موعدم میگذرع .دیشب ساعت ۳ بی بی زدم همون موقه منفی بود خوابیدم صب دیدم دو خط شده .دوباره با ادرار اول صبح زدم بازم منفی بود رفتم سراغ کارام دو ساعت بعد نگاه کردم هابه کمرنگ داشت .ممکنه خط تبخیرش باشه یعنی ؟؟ ولی خط سفید نیست .خیلی استرس دارم .کمی درد پریود گرفتم صبم حالت تهوع داشتم سریع خوب شدم