سلام
دوستان من سیکلم بین ۳۰ تا ۳۳ روزه. امروز روز ۳۲ سیکلمه. حدود ده ماه اقدام به بارداری دارم. سه روزه به شدت ترشح سفید رو به کرمی دارم و تموم علائم پریودی رو دارم. فقط دلم یکم بیشتر از قبل تیر میکشه. احساس میکنم تو این یکی دو روز قراره پریود بشم. میدونم چاره ای جز صبر نیست اما دست خود آدم نیست. کسی با این علائم باردار بوده؟؟؟