2777
2789
عنوان

یه چیزی بگم

55 بازدید | 0 پست

اینقدر خودتونو اذیت نکنید

اگه میخواین تو جامعه باشین ،اگه میخواین دانشگاه برید،کار کنید

تو گروه های مختلف باشین.

ممکنه بارها پیام از مردهای مختلف دریافت کنید که یا متاهل هستن و یا مجرد که حد خودشو نمیدونن


نمیگم که مواظب رفتارمون نباشیم ولی خودخوری بابت هر رفتاری که آقایون میکنن و حد خودشونو نمیدونن

کاملا اشتباهه


بگین من شاید لباسم خوب نبود !

یعنی منو در حدی و اهل اینکار دید که بتونه به زنش خیانت کنه ؟

یا بگین شاید من خیلی تو جمع شاد بودم و فعال

یا بگین شاید من دوتا جمله بهش بیشتر گفتم که اینجوری رفتار کرد

یا حتما من اجازه دادم

یا من خیلی محکم و جدی نبودم

یا...

این چیزا تقصیر تو نیست.


اصلا هم برای کسی تعریف نکنید که به جای اینکه بگن طرف چقدر کثیف بود،تقصیر رو گردن شما بندازن.چون دسترسی به شما راحت تره ،چون اصولاً زن ستیزی بیداد میکنه.


بازم لبخند بزن،بازم فعال باش، بازم کار کن،بازم درس بخون بازم خودت باش.

تو مشکلی نداری 💕


🕊️(برام مهم نیست که دیگران در مورد من،راهی که رفتم و راهی که خواهم رفت،چه فکری میکنن.دیگران اگر فکر کردن و راه و روش زندگی متوجه میشدن ،یه فکری به حال زندگیه قشنگشون میکردن:)))✨ذات بد نیکو نگردد چون که بنیادش بد است.تـربــیت، نــا اهــل را چون گـــردکان بــر گـنبد است✨

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792