از امروز دیگه نه برام مهمه نه بهش فکر میکنم ....تموم شد این قصه به سر رسید ....خیلی وقته تموم شده من فقط تو سرم ادامش دادم ...الکی رویا بافتم ...الکی دلم خوش بود .به جون بابام دیگه به این مسئله فکر نمیکنم.
دل طعم دوست داشتن را چشید هنوز اما عشق واقعی نرسیده است🤍💋
گوشه ای ایستاده بودم به انسان ها نگاه میکردم برای خود میرفتند و می آمدند در ذهنم با خود گفتم این ها همان هایی هستند که به خودشان هم رحم نمیکنند. abzarek.ir/service-p/msg/4840531
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.