منم باورم نمیشد ولی مدیتیشن یعنی نماز شیطان، یعنی ورود موجودات شرور به زندگی شما،در هیچ کجای دین و شریعت گفته نشده مدیتیشن کنید،فقط گفته شده انجام واجبات و ترک محرمات، اینا اسمشون مراقبت نفسه، مراقبه نیست، مدیتیشن و مراقبه کلک شیطانه.بوسیله یوگا و مدیتیشن فرد از ابتدا یا پس از مدتی آرامش بسیار عمیقی در خود حس میکند اما در پس این آرامش ارزش های انسان واژگون و تغییرات عمده ای در سبک زندگی او پدید می آید،طبق گفته معلمان یوگا، یوگا راهیست برای ارتباط با نیروهایی شعورمند در طبیعت که یوگی را در انجام کارهای خارق العاده قدرتمند میسازند، اما نظر به واقعیت پنهانی آن و آمیختگی با سحرو پرستش اله گان شیطانی در پی واژگونی ارزشهای انسانیست..خوشحالم که امضام مورد توجه خیلیا قرار گرفته،حتی اگه مخالفی، اینکه یکبار به گوشت بخوره هم ارزشمنده،امروزه چون شیاطین در عالم پرستیده میشن،کسی نمیاد در موردش مقاله یا کتاب چاپ کنه،چون مورد هجمه ماورایی و انسانی قرار میگیره،همینطور که من با امضایی که گذاشتم اینجا مخالفانی پیدا کردم،و در کل این به نفع نظام کنونی دنیا نیست که بخواد در موردش روشنگری کنه،اتفاقا بسیار هم پنهانی و بعنوان یک ورزش دارن این آیین شیوا پرستی رو پیش میبرن،شیوا از خدایان باستان (از جنیان قدرتمند هستش),تو نت هم سرچ کنید مطالبی درینمورد هست،در آخر شما آزادی قبول کنی یا خیر.
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
بعد اینکه با علمش آشنا شدین تکنسین باهاشون ارتباط بگیرید؟مشکلی تو زندگی به وجود نمیارن؟
نه گلم اصلا اینکارا شرعی نیس و زیانباره
اطلاعاتش رو دارم ولی هرگز سمت ارتباط گیری نمیرم و پیشنهاد نمیکنم
منم باورم نمیشد ولی مدیتیشن یعنی نماز شیطان، یعنی ورود موجودات شرور به زندگی شما،در هیچ کجای دین و شریعت گفته نشده مدیتیشن کنید،فقط گفته شده انجام واجبات و ترک محرمات، اینا اسمشون مراقبت نفسه، مراقبه نیست، مدیتیشن و مراقبه کلک شیطانه.بوسیله یوگا و مدیتیشن فرد از ابتدا یا پس از مدتی آرامش بسیار عمیقی در خود حس میکند اما در پس این آرامش ارزش های انسان واژگون و تغییرات عمده ای در سبک زندگی او پدید می آید،طبق گفته معلمان یوگا، یوگا راهیست برای ارتباط با نیروهایی شعورمند در طبیعت که یوگی را در انجام کارهای خارق العاده قدرتمند میسازند، اما نظر به واقعیت پنهانی آن و آمیختگی با سحرو پرستش اله گان شیطانی در پی واژگونی ارزشهای انسانیست..خوشحالم که امضام مورد توجه خیلیا قرار گرفته،حتی اگه مخالفی، اینکه یکبار به گوشت بخوره هم ارزشمنده،امروزه چون شیاطین در عالم پرستیده میشن،کسی نمیاد در موردش مقاله یا کتاب چاپ کنه،چون مورد هجمه ماورایی و انسانی قرار میگیره،همینطور که من با امضایی که گذاشتم اینجا مخالفانی پیدا کردم،و در کل این به نفع نظام کنونی دنیا نیست که بخواد در موردش روشنگری کنه،اتفاقا بسیار هم پنهانی و بعنوان یک ورزش دارن این آیین شیوا پرستی رو پیش میبرن،شیوا از خدایان باستان (از جنیان قدرتمند هستش),تو نت هم سرچ کنید مطالبی درینمورد هست،در آخر شما آزادی قبول کنی یا خیر.
من آخرش نفهمیدم ابوادریس بده یا خوبه تو سرکتاب همچیو میریزه بیرون کلی سوره های قرآن معرفی میکنه آخرش ...
ابو ادریس کیه؟
یه نفرم هست وبلاگ داره بنام دایی ابراهیم
متاسفانه درست نیست کاراشون
منم باورم نمیشد ولی مدیتیشن یعنی نماز شیطان، یعنی ورود موجودات شرور به زندگی شما،در هیچ کجای دین و شریعت گفته نشده مدیتیشن کنید،فقط گفته شده انجام واجبات و ترک محرمات، اینا اسمشون مراقبت نفسه، مراقبه نیست، مدیتیشن و مراقبه کلک شیطانه.بوسیله یوگا و مدیتیشن فرد از ابتدا یا پس از مدتی آرامش بسیار عمیقی در خود حس میکند اما در پس این آرامش ارزش های انسان واژگون و تغییرات عمده ای در سبک زندگی او پدید می آید،طبق گفته معلمان یوگا، یوگا راهیست برای ارتباط با نیروهایی شعورمند در طبیعت که یوگی را در انجام کارهای خارق العاده قدرتمند میسازند، اما نظر به واقعیت پنهانی آن و آمیختگی با سحرو پرستش اله گان شیطانی در پی واژگونی ارزشهای انسانیست..خوشحالم که امضام مورد توجه خیلیا قرار گرفته،حتی اگه مخالفی، اینکه یکبار به گوشت بخوره هم ارزشمنده،امروزه چون شیاطین در عالم پرستیده میشن،کسی نمیاد در موردش مقاله یا کتاب چاپ کنه،چون مورد هجمه ماورایی و انسانی قرار میگیره،همینطور که من با امضایی که گذاشتم اینجا مخالفانی پیدا کردم،و در کل این به نفع نظام کنونی دنیا نیست که بخواد در موردش روشنگری کنه،اتفاقا بسیار هم پنهانی و بعنوان یک ورزش دارن این آیین شیوا پرستی رو پیش میبرن،شیوا از خدایان باستان (از جنیان قدرتمند هستش),تو نت هم سرچ کنید مطالبی درینمورد هست،در آخر شما آزادی قبول کنی یا خیر.
و اینکه مردانی از آدمیان به مردانی از جن پناه می بردند، پس [مردان جن] بر طغیان و تباهی آنان افزودند،
منم باورم نمیشد ولی مدیتیشن یعنی نماز شیطان، یعنی ورود موجودات شرور به زندگی شما،در هیچ کجای دین و شریعت گفته نشده مدیتیشن کنید،فقط گفته شده انجام واجبات و ترک محرمات، اینا اسمشون مراقبت نفسه، مراقبه نیست، مدیتیشن و مراقبه کلک شیطانه.بوسیله یوگا و مدیتیشن فرد از ابتدا یا پس از مدتی آرامش بسیار عمیقی در خود حس میکند اما در پس این آرامش ارزش های انسان واژگون و تغییرات عمده ای در سبک زندگی او پدید می آید،طبق گفته معلمان یوگا، یوگا راهیست برای ارتباط با نیروهایی شعورمند در طبیعت که یوگی را در انجام کارهای خارق العاده قدرتمند میسازند، اما نظر به واقعیت پنهانی آن و آمیختگی با سحرو پرستش اله گان شیطانی در پی واژگونی ارزشهای انسانیست..خوشحالم که امضام مورد توجه خیلیا قرار گرفته،حتی اگه مخالفی، اینکه یکبار به گوشت بخوره هم ارزشمنده،امروزه چون شیاطین در عالم پرستیده میشن،کسی نمیاد در موردش مقاله یا کتاب چاپ کنه،چون مورد هجمه ماورایی و انسانی قرار میگیره،همینطور که من با امضایی که گذاشتم اینجا مخالفانی پیدا کردم،و در کل این به نفع نظام کنونی دنیا نیست که بخواد در موردش روشنگری کنه،اتفاقا بسیار هم پنهانی و بعنوان یک ورزش دارن این آیین شیوا پرستی رو پیش میبرن،شیوا از خدایان باستان (از جنیان قدرتمند هستش),تو نت هم سرچ کنید مطالبی درینمورد هست،در آخر شما آزادی قبول کنی یا خیر.