aysanjamali مدیر استارتر عضویت: 1404/07/18 تعداد پست: 334 عنوان بچهامگه 91 بازدید | 5 پست گروهبندی سوم نشدیمپس چرا میگین باز امید هستیعنی جام جهانی تغییر کرده سبک بازیش؟ سلام من ژینـام امروز | 09:02 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ساحل_دریایی عضویت: 1401/10/08 تعداد پست: 18621 آره عوض شده امسال 🚩🇮🇷کاربری موقت دست دونفر هست چون یکیشون تعلیق شده از کاربری ساحل دریایی استفاده میکنه🧿 🇮🇷 لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
aysanjamali مدیر استارتر عضویت: 1404/07/18 تعداد پست: 334 آره عوض شده امسال خب بهتر دیگع اینقدر استرس نخوریمصد دصد میریم مرحله حذفی سلام من ژینـام
greenchick عضویت: 1403/08/11 تعداد پست: 1021 انگار هشت تا تیم سوم هم میرن بالا غرقه در نیل چه اندیشه کند باران را؟
استرابرییی عضویت: 1400/11/30 تعداد پست: 2873 آره بین تیم های سوم ایران فعلا رتبه ۶ داره اگه جزو ۸ تای اول باشه صعود میکنه میخوره به سوییس درباره کنکور سوالی دارید ازم بپرسید💕
ساحل_دریایی عضویت: 1401/10/08 تعداد پست: 18621 خب بهتر دیگع اینقدر استرس نخوریمصد دصد میریم مرحله حذفی امشب مشخص میشهان شاءالله که صعود میکنیم اگه صعود کنیم به تیم سوئیس میخوریم 🚩🇮🇷کاربری موقت دست دونفر هست چون یکیشون تعلیق شده از کاربری ساحل دریایی استفاده میکنه🧿 🇮🇷 لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم