2777
2789
عنوان

یبوست

1 بازدید | 1 پست

سلام دوستان، من ۲۴ سالمه و مدتهاست با یبوست مزمن دست و پنجه نرم میکنم. الان وضعیتم جوری شده که به ملینها (مثل بیزاکودیل) وابستگی پیدا کردم و بدون اونها روده کار نمیکنه. با این وضعیت، هم دچار استرس و حالت تهوع شدم و هم با جوشهای پوستی و چالشهای هورمونی (احتمال مقاومت به انسولین) درگیرم. میخوام بدونم چطور میتونم این چرخه رو بشکنم و روده رو دوباره به حالت طبیعی برگردونم؟ کسی تجربه درمان وابستگی به ملین یا بهبود حرکت روده با روشهای طبیعی رو داشته

تحرک پیاده روی روغن زیتون کمپرس گرم شربت لاکتولوز لاکسی ژل شربت کاستورکس پدرولاکس

زندگی چیست .خون دل خوردن اولش رنج آخرش مردن.کی گفته سفید شدن مو ارثیه .سفیدی موهام حرصیه&گوش خر کوتاه کردی اسب شد آیا مگر ؟جان من ذاتیست برخی ویژگیهای بشر،&عمری ک اجل در عقبش میتازد هرکس که غم و غصه خورد میبازد پس غصه و اندوه چرا ای عاقل دنیا ب دمی دنیا کار تو را میسازد & زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست &هرکسی را محرم اسرار و تنهایی ندان سایه همراه تو میآید ولی همراه نیست.&

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792