سلام دوستان، من ۲۴ سالمه و مدتهاست با یبوست مزمن دست و پنجه نرم میکنم. الان وضعیتم جوری شده که به ملینها (مثل بیزاکودیل) وابستگی پیدا کردم و بدون اونها روده کار نمیکنه. با این وضعیت، هم دچار استرس و حالت تهوع شدم و هم با جوشهای پوستی و چالشهای هورمونی (احتمال مقاومت به انسولین) درگیرم. میخوام بدونم چطور میتونم این چرخه رو بشکنم و روده رو دوباره به حالت طبیعی برگردونم؟ کسی تجربه درمان وابستگی به ملین یا بهبود حرکت روده با روشهای طبیعی رو داشته