من دیشب گلو درد گرفتم و سرما خوردم
میخواستم برم دیفین هیدرامین بگیرم گفتم شاید تو یخچال باشه
دیدم اره یه شیشه داریم
سه وعده خوردمش یهو امروز یادم افتاد این که درش سفید بود از پارساله که آمفولانزا گرفته بودیم بعد دکتر نوشته بود که توش یه دگزا بشکونیم و فقط قرقره کنیم قورتش ندیم
من از دیشب سه وعده قاشق پر خوردم چیکار کنمم😭😭