2777
2789
عنوان

وای بچها کمکک

15 بازدید | 0 پست

من دیشب گلو درد گرفتم و سرما خوردم

میخواستم برم دیفین هیدرامین بگیرم گفتم شاید تو یخچال باشه

دیدم اره یه شیشه داریم

سه وعده خوردمش یهو امروز یادم افتاد این که درش سفید بود از پارساله که آمفولانزا گرفته بودیم بعد دکتر نوشته بود که توش یه دگزا بشکونیم و فقط قرقره کنیم قورتش ندیم

من از دیشب سه وعده قاشق پر خوردم چیکار کنمم😭😭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عمل بینی

95yasaminzahra | 15 ثانیه پیش

بیایید سوال هوش

fhhb | 29 ثانیه پیش
2791
2779
2792