2777
2789

واییییی من ۳فصل رو تو یه روز دیدم

برای رسیدن به حاجتم دعا کنید♥️🫶🏻انجام فاال و تبادل فاال لطفا آقا درخواست نده وگرنه به نی نی یار اطلاع میدم وقتی جواب ریپلای نمیدم یعنی حوصلهات ندارم یا نمیخوام جوابت بدم❤️تو تاپیکهای حاجت روایی تگم کنید

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کاش میذاشتی فصلاش کامل بشه من چند ساله همش منتظر فصل جدیدم

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

من تازه رسیدن به اون سرطانیا(همونایی که میگن آنکویی)وای ساعت ۳ صبح میبینم بعد توهم میزنم دادن در میز ...

سرطانیا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ببینننننن وای اون پسره مو زرده که میخنده مث سگ میترسم ازش مث سگگگگگگگگ

برای رسیدن به حاجتم دعا کنید♥️🫶🏻انجام فاال و تبادل فاال لطفا آقا درخواست نده وگرنه به نی نی یار اطلاع میدم وقتی جواب ریپلای نمیدم یعنی حوصلهات ندارم یا نمیخوام جوابت بدم❤️تو تاپیکهای حاجت روایی تگم کنید

زیاد نمونده تموم بشهدوستام هی گفتن ببین گفتم باشه😂

آخه یه جا خوندم فصل ۵سال ۲۰۲۸ میاد

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

فصل جدیدش فک کنم اومده داداشم داره میبینه

آره فصل ۴ فردا آخرین قسمتشه باید باز چند سال صبر کنیم

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

سرطانیا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ببینننننن وای اون پسره مو زرده که میخنده مث سگ میترسم ازش مث سگ ...

نمیدونم نرسیدن بهش

همونیو میگی عین سگ میخنده؟

یدونه مانستر هست صورتش گندست لبخندش میخوره ادمو

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792