2777
2789
عنوان

مهمونی

| مشاهده متن کامل بحث + 163 بازدید | 32 پست
برای ما آمده فقط😅

دعوت نکن خب

چرا خودتو اذیت میکنی ؟

مثل لبخند سپیده . مثل شب گریه ی عاشق 🩷☁️🍃🩵من پر از معجزه ی شهریورم 🩵مامان یه عالمه هاپو و پیشی و جوجو و خلگوش و عاشق محیط زیست و بس 🐾پروفایل موقت.تا پروفایل اصلی از تعلیق سیاه در بیاد 🫩

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دعوت نمی کنم خودشون زنگ میزنن میان به دعوت نمیذارن بکشه دور نیستن خسته کننده و طاقت فرسا حوصله سر بر ...

نمیدونم چی بگم

من هیچوقت انقدر با بقیه احساس نزدیکی نکردم که بخوان بی دعوت بیان . میدونن بی دعوت بیان یا خونه نیستم ، اگر باشم هم جواب نمیدم

مثل لبخند سپیده . مثل شب گریه ی عاشق 🩷☁️🍃🩵من پر از معجزه ی شهریورم 🩵مامان یه عالمه هاپو و پیشی و جوجو و خلگوش و عاشق محیط زیست و بس 🐾پروفایل موقت.تا پروفایل اصلی از تعلیق سیاه در بیاد 🫩

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز