تو حرم امام رضام میخوام دعا کنم ...
نه برای خودم
برای همه اونایی ک اینو میخونن ....
بعضیاشون مریض هستن ...
بعضیاشون قرض دارن ...
بعضیاشون خیلی گرفتارن ...
بعضیاشون خیلی دلشکستن ...
بعضیاشون خیلی تنهان ...
بعضیاشون خیلی ناامیدن ...
بعضیاشون داغدارن ...
بعضیاشون عاشقن ...
بعضيا در آرزوى رفتن به کربلا ، مشهد و ...
بعضيادر آرزوى داشتن فرزند
بعضيا گره سختى افتاده تو زندگيشون
بعضیاشونو میشناسم ...
بعضیاشونو نمیشناسم ...
خدایا ...
هوای دلاشونو داشته باش
نزار حسرت به دل بمونن
دستشـونو بگیر و همه حاجت روا
امين يارب العالمين ....
ارزوهاتون با مصلحت خدا یکی ..
وقتایی ک دلم غم داره تنها جاییه ک ارومم میکنه💚🌺
.