ببین مثلا دست خطم افتضاحه حالا هر چقدر تمرین کنم باید به دستم فشار بیارم تازه یکی بتونه بخونه، استرسی ام هر زمان هر جا، مثلا از ی رفتار کوچیک بدم میاد استرس میگیرم که اون رفتار و کسی باهام داشته باشه چون بدم میاد کمال گرام به شدت. ی کاری رو شروع نمیکنم فقط فکر میکنم راجبش اما موقع انجام دادن خواستم به کارم نیست فقط راجبش فکر میکنم، نمیخوام اصلا کسی رو ببینم چون ی اخلاق حتا اگه خودم فقط بدم بیاد طرف از چشمم میفته. حس و حال همچی روم اثر میزاره مثلا میرم پارک طبیعت و میبینم حس و حالم بد میشه یاد واقعیت و تلخی زندگی میفتم وایبی که دوست دارم و بهم نمیده. رفتار بقیه و هر چیزی رو خیلی بهش فکر میکنم حتا کوچیک ترینش و هعی میگم چرا اونطور شد چرا اینطور شد.