2777
2789
چه علائم دیگری داری فقط با همین مورد که نمیشه بگیم دارو میخوای

ببین مثلا دست خطم افتضاحه حالا هر چقدر تمرین کنم باید به دستم فشار بیارم تازه یکی بتونه بخونه، استرسی ام هر زمان هر جا، مثلا از ی رفتار کوچیک بدم میاد استرس میگیرم که اون رفتار و کسی باهام داشته باشه چون بدم میاد کمال گرام به شدت. ی کاری رو شروع نمیکنم فقط فکر میکنم راجبش اما موقع انجام دادن خواستم به کارم نیست فقط راجبش فکر میکنم، نمیخوام اصلا کسی رو ببینم چون ی اخلاق حتا اگه خودم فقط بدم بیاد طرف از چشمم میفته. حس و حال همچی روم اثر میزاره مثلا میرم پارک طبیعت و میبینم حس و حالم بد میشه یاد واقعیت و تلخی زندگی میفتم وایبی که دوست دارم و بهم نمیده. رفتار بقیه و هر چیزی رو خیلی بهش فکر میکنم حتا کوچیک ترینش و هعی میگم چرا اونطور شد چرا اینطور شد.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه علائم دیگری داری فقط با همین مورد که نمیشه بگیم دارو میخوای

اینم م موقع درس خوندن همش حفظ میکنم و هعی استراحت میکنم خیلی زیاد و با وسواس زیادی میخونم و همش یادم میره مگه اینکه کاملا حفظ باشم و خیلی تکرار کرده باشم ساعت زیادی از بقیه بیشتر وقت میزارم و همش میخوام برم تفریح کنم وسط درس خوندن. همش فکرم جای دیگست و اینکه تازگی ها بیشتر شده موقع صحبت با بقیه همیشه حواسم بود تازگی ها همیشه ی فکری تو سرمه بهش هر زمان و هرجا و در هر حال بهش فکر میکنم و گوشه مغزمه باعث میشه ی جاهایی اصلا حواسم به هیچی نباشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792