2777
2789
عنوان

امپول لاغری

12 بازدید | 6 پست

خانوما من یهو از وزن ۵۵ رسیدم به ۹۰ !! توی چن ماه...


حتی بعدزایمانم هم لاغرموندم چقد راضی بودم از وزنم الان ۲۵ سالمه قدم ۱۶۸ وزنم ۹۰ هرکی میبینتم فک میکنه ۳۵ ام.. برم ازین امپولای لاغری بزنم؟ عوارض نداره؟؟

نقش او درچشم ما...هر روز خوش تر میشود :)

وا امکان نداره یعنی بعد زایمانم 55 بودی بعد چاق شدی احه چطور بعد چند ماه/:"

من 3 ماه مثل گاو خوردم 7 کیلو اضافه کردم

بعد با رژیم 11 کیلو کم کردم

*** این کاربری واگذار شده و تاپیک ها مال بنده نیست.

وا امکان نداره یعنی بعد زایمانم 55 بودی بعد چاق شدی احه چطور بعد چند ماه/:"من 3 ماه مثل گاو خوردم 7 ...

ن ببین موقع زایمان ۸۰ و خورده ای بودم ولی بعد دوسه ماه از زایمانم ک گذشت توی دوران شیردهی تمام اضافه وزنم خود ب خود کم شد و دوباره به ۵۰ و خورده ای رسیدم.. الان ۶ سال از زایمانم میگزره توی چن ماه یهویی رسیدم ب ۹۰ هرکی میبینه تعجب میکنه فک میکنن قرص چاقی چیزی خوردم

نقش او درچشم ما...هر روز خوش تر میشود :)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ن ببین موقع زایمان ۸۰ و خورده ای بودم ولی بعد دوسه ماه از زایمانم ک گذشت توی دوران شیردهی تمام اضافه ...

اوه چه بد

بدن ما زنا چقد فراز و نشیب داره🥲

به نظرم امپول لاغری فعلا استفاده نکن چون هر چقدم محصول درجه یکی باشه یه ضرری داره

شما با کالری شماری

و روزی یه ساعت پیاده روی میتونی ماهی 3 کیلو کم کنی

فقط یه چیزی رژیم های سخت ممنوع چون خسته میشی

خلاصه 2 3 ماه رژیم سبک به اضافه پیاده روی دیدی نتیجه نگرفتی آمپول بزن


*** این کاربری واگذار شده و تاپیک ها مال بنده نیست.

اوه چه بد بدن ما زنا چقد فراز و نشیب داره🥲به نظرم امپول لاغری فعلا استفاده نکن چون هر چقدم محصول د ...

باشه گلم ممنونم از راهنماییت...ببخش پرحرفی میکنم یه سوال دیگ داشتم..میگم پیاده روی معمولی باید باشه یا حالت دویدن و تند رفتن؟ اخه یجاشنیدم پیاده روی اروم تاثیرخاصی توی کاهش وزن نداره

نقش او درچشم ما...هر روز خوش تر میشود :)

باشه گلم ممنونم از راهنماییت...ببخش پرحرفی میکنم یه سوال دیگ داشتم..میگم پیاده روی معمولی باید باشه ...

خب درست گفتن یه ساعت پیاده روی با سرعت متوسط 200 م

کالری میسوزونه ولی خب برا شروع خوبه چون وزنتان زیاده اگه از روز اول بدویین خسته میشین حالتون بد میشه زود جا میزنین ولی کم کم پیش برین این اتفاق نمیفته

من 11 کیلو کم کردم و این تجربه ای که دارم

*** این کاربری واگذار شده و تاپیک ها مال بنده نیست.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز