بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
😂😂😂اره درست میگی من واقعا حرفی برای گفتن ندارم من نمیدونم اصلا، دو ساعته توی یه سایت زنونه عضو شد ...
خب ببین این حرفت نشون میده که خودت هم میدونی حرفت بیخوده و داری به یه بهانه چسبیدی که نیای رو راست بگی دو ساعته اومدی یه سایت زنونه و داری به من که کاربر قدیمیم میگی چرا اینجام این ادبیات فقط ضعف شخصیت رو نشون میده و اینکه داری از بحث فرار میکنی چون جوابی برای حرفای من نداری اگه واقعاً حرفی نداشتی که تاپیک نمیزدی و این دل سوزوندناتم فقط یه ترفنده برای اینکه خودتو مظلوم نشون بدی والا اگه مشکل داری برو حلش کن نه اینکه بیای اینجا به من بگی چرا اینجام چون اینجا جای خودته منم که هرچی گفتم حق بود پس به خودت بیا دیگه وقت منو نگیر با این حرفای بیخود