2777
2789
عنوان

کنکوریا

| مشاهده متن کامل بحث + 83 بازدید | 38 پست
یه صفحه ام نخوندم علاقه ندارم پدر و مادرم مجبورم کردن این رشته رو انتخاب کنم حالا هم مجبورم کردن کنک ...

عزیزم 🥲🫂

رشته ات چیه؟

بخون تمومش کن بره هرطوری شده با هر نمره ای

اگه دیپلمتو نگیری مجبوری این مسیر رو بیشتر تحمل کنی چون طولانی تر میشه

واسم دعا کنید... ی پشت کنکوری که مادر و پدرش چشم انتظار دکتر شدنش هستن، ان شالله که اون روز همین نزدیکیاست🌱

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

😂😂😂اره درست میگی من واقعا حرفی برای گفتن ندارم من نمیدونم اصلا، دو ساعته توی یه سایت زنونه عضو شد ...

خب ببین این حرفت نشون میده که خودت هم میدونی حرفت بیخوده و داری به یه بهانه چسبیدی که نیای رو راست بگی دو ساعته اومدی یه سایت زنونه و داری به من که کاربر قدیمیم میگی چرا اینجام این ادبیات فقط ضعف شخصیت رو نشون میده و اینکه داری از بحث فرار میکنی چون جوابی برای حرفای من نداری اگه واقعاً حرفی نداشتی که تاپیک نمیزدی و این دل سوزوندناتم فقط یه ترفنده برای اینکه خودتو مظلوم نشون بدی والا اگه مشکل داری برو حلش کن نه اینکه بیای اینجا به من بگی چرا اینجام چون اینجا جای خودته منم که هرچی گفتم حق بود پس به خودت بیا دیگه وقت منو نگیر با این حرفای بیخود

صفر صفر اخه. بعدم رشتم انسانیه علاقه ندارم بهش. هنوز علاقه امو پیدا نکردم.


فعلا دیپلمتو بگیر تو این وضع و زمان بعد به علاقه ات فکر کن

الان هم دیر باشه درحدی که معدلت بالای ۱۹.۵ بشه دیره وگرنه میتونی با خوندن تجدید نیاری و بالای ۱۰ بگیری

واسم دعا کنید... ی پشت کنکوری که مادر و پدرش چشم انتظار دکتر شدنش هستن، ان شالله که اون روز همین نزدیکیاست🌱

صفر صفر اخه. بعدم رشتم انسانیه علاقه ندارم بهش. هنوز علاقه امو پیدا نکردم.

رشته ی منم انسانیه فکر میکردم بهش علاقه دارم ولی الان پشیمونم ولی مجبورم ادامه اش بدم سعی کن از هر جا که میتونی شروع کنی

فعلا دیپلمتو بگیر تو این وضع و زمان بعد به علاقه ات فکر کنالان هم دیر باشه درحدی که معدلت بالای ۱۹.۵ ...

من دلم نمیخواد کنکور بدم. اما پدر و مادم مجبورم کردن. دلشون میخواد اونچیزی که اونا میگن بشه

برو اما بدان او اندازه من دوستت نخواهد داشت

رشته ی منم انسانیه فکر میکردم بهش علاقه دارم ولی الان پشیمونم ولی مجبورم ادامه اش بدم سعی کن از هر ج ...

تو میتونی با چیزی که دوسش نداری کنار بیای ولی من نمیتونم متاسفانه. من چیزی رو دوست نداشته باشم نمیتونم یادش بگیرم

برو اما بدان او اندازه من دوستت نخواهد داشت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792