2777
2789
عنوان

تیباکس چی میگه😐

109 بازدید | 6 پست

پول بسته بسته پستی دادم قبلا موقع سفارش دوباره زده ۲۵۰ تو سایت دوباره باید بدم؟😐😐😐😐😐

قبلا فکر میکردم اسم کاربریم میتونه سلیقه شخصیم باشه و کسی نمیتونه نظر بده ولی متوجه شدم اینجا رنگ اسم کاربریم هم به همه مربوط میشه و سلیقه شخصی یه شوخیه نابخشودنیه 😐

با طرف دیگه معامله چک کنیدشاید اون پرداخت نکرده

به طرف دیگه دسترسی ندارم یه تلفن گویا دارن فقط همین نهایتا موقع تحویل میتونم بهش نشون بدم پولتو از همون بگیر من پرداخت کردم 😑

چند بارم سرچ زدم نوشته بودن پول پست قبلا دادیم ولی دوباره برامون بدهی زده

قبلا فکر میکردم اسم کاربریم میتونه سلیقه شخصیم باشه و کسی نمیتونه نظر بده ولی متوجه شدم اینجا رنگ اسم کاربریم هم به همه مربوط میشه و سلیقه شخصی یه شوخیه نابخشودنیه 😐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باید بدی وگرنه بستتو نمیده به فروشنده پیام بده

وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...!!!نه جایی بخاطرم تعطیل میشود...!!!نه در اخبار حرفی زده میشود...!!!نه خیابانی بسته میشود...!!!و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود...!!!تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود...!!!...!!! پدرم کمی شکسته تر...!!!اقواممان چندروز آسوده از کار...!!!دوستانم بعد از خاکسباری موقع خوردن کباب  آرام آرام خنده هایشان شروع میشود...!!!راستی عشقم را بگو اوهم باخنده هایش در آغوش دیگری،مراازیاد میبرد...!!!من تنها فقط گورکنی را خسته میکنم...!ومداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید و اشک تمساح میریزد...!!!و من میمانم و گورستان سرد و تاریک و غم همیشگی ام که همراهم میماند...!!!من میمانمو و خدا،بااحساس خجالتی که ای مهربان چرا همیشه مرا از تو و دینت ترسانده اند...!                           

به طرف دیگه دسترسی ندارم یه تلفن گویا دارن فقط همین نهایتا موقع تحویل میتونم بهش نشون بدم پولتو از ه ...

چه عجیب...هرچی هست اونه که ازش خبر داره

چون تیباکس وقتی میاره دیگه پولشو میخواد

واسه این میگم بهتره قبلش چک کنید که دوباره پرداخت نکنید

چه عجیب...هرچی هست اونه که ازش خبر دارهچون تیباکس وقتی میاره دیگه پولشو میخوادواسه این میگم بهتره قب ...

از خانومی سفارش دادم اخه به چیزی دسترسی ندارم من یه تلفن داره که جواب نمیدن اصلا

قبلا فکر میکردم اسم کاربریم میتونه سلیقه شخصیم باشه و کسی نمیتونه نظر بده ولی متوجه شدم اینجا رنگ اسم کاربریم هم به همه مربوط میشه و سلیقه شخصی یه شوخیه نابخشودنیه 😐

باید بدی وگرنه بستتو نمیده به فروشنده پیام بده

غلط میکنه من یبار پرداخت کردم اخه

قبلا فکر میکردم اسم کاربریم میتونه سلیقه شخصیم باشه و کسی نمیتونه نظر بده ولی متوجه شدم اینجا رنگ اسم کاربریم هم به همه مربوط میشه و سلیقه شخصی یه شوخیه نابخشودنیه 😐

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792