حیوانات زمانی که باهم دعوا میکنن برای ترسوندن رقیب مقابلشون شروع میکنن به تولید صدا های ترسناک و فریاد مانند، گرفتن حالت تهاجمی برای ترسوندن رقیب مقابل بعد هم که حمله و جنگ
یه سری انسان هام هستن مثل اونان زمان عصبانیت شروع میکنن به داد زدن و شکوندن وسایل و یا حتی دست بلند کردن رو طرف مقابلشون
همین انسان هایی که توی زندگیشون این رفتار هارو مطمئنم تو زندگی قبلیشون همون حیوونا بودن ظاهرشون عوض شده ولی غریرشون هنوز مونده
انسان اشرف مخلوقات بخاطر این متمایزه که کنترل داره رو رفتاراش فرق خوب و بد رو میدونه و میتونه بفهمه ولی این افراد....