2777
2789
عنوان

نظر منه

33 بازدید | 2 پست

حیوانات زمانی که باهم دعوا میکنن برای ترسوندن رقیب مقابلشون شروع میکنن به تولید صدا های ترسناک و فریاد مانند، گرفتن حالت تهاجمی برای ترسوندن رقیب مقابل بعد هم که حمله و جنگ

یه سری انسان هام هستن مثل اونان زمان عصبانیت شروع میکنن به داد زدن و شکوندن وسایل و یا حتی دست بلند کردن رو طرف مقابلشون

همین انسان هایی که توی زندگیشون این رفتار هارو مطمئنم تو زندگی قبلیشون همون حیوونا بودن ظاهرشون عوض شده ولی غریرشون هنوز مونده

انسان اشرف مخلوقات بخاطر این متمایزه که کنترل داره رو رفتاراش فرق خوب و بد رو میدونه و میتونه بفهمه ولی این افراد....


مثلا همسایه دیوار به دیواره منه بدبخت

در طول روز زن و شوهره صدای خندشون عالیه همش میگم خوشبخت باشید

شبا ژنه شروع میکنه ظرف میشکونه و جیغ دعوا

آخر یه روز با وکیل میرم خونشون طلاق شون رو میگیرم راحت میشم از سر صدا

آقا هستم/به یاد مادرم ، فرشته ای زخمی که پر کشید/ خانم های محترم هیچ درخواستی از سوی بنده به هیج خانمی در این سایت داده نمیشه اگر ارسال شد ، اسکرین و گزارش بزنید/

مثلا همسایه دیوار به دیواره منه بدبخت در طول روز زن و شوهره صدای خندشون عالیه همش میگم خوشبخت باشیدش ...

خیلی بده همسایه این مدلی ته بی فرهنگیه دیگه این مورد

خودشون هیچی مراعات حال بقیه رو نمیکنن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792