میگن وقتی اسب بخواد از رودخانه رد بشه
اول آب رو گل آلود میکنه بعد رد میشه!!
میدونید چرا؟
چون تصویر خودشو تو آب میبینه و تحت هیچ شرایطی پاشو رو اون تصویر نمیذاره! چون فکر میکنه که هم نوع خودش تو آب هست...
در حالی که یه عکس بیشتر نیست...!
اونوقت ما آدمها :
رو دل های همدیگه،
رو شخصیت همدیگه،
رو احساسات همدیگه،
و روی کسانی که دوستمون دارند و شاید دوستشون داریم،
خیلی ساده پا میذاریم و رد میشیم..!!
عجیبه نه؟