2777
2789
عنوان

مادرای عزیز 🤕

54 بازدید | 9 پست

مامان های عزیز با تجربه بعد زایمان افسردگی شدید و عصبی شده بودم وحشتناک خیلی خیلی بد رفتار کردم با بچه هام

خیلی بد اخلاقی میکردم دست خودم نبود

الان چند مدتی اونا شدید عصبی شدن چکار کنم خدا 😭😭

خیلی باهم خواهر برادر دعوا میکنه سر هرچیز خیلی

چکار کنم چیکار

دیگه مهربون نیست باهم فقط جنگ و دعوا درگیری کتک

10 و6 سالشونه 💔

معجزه شکر گزاری...

عزیزم اول رابطه بچه ها و خودتو باام برقرار کن

روزی یه ۲۰ دقیقه تنها با هر کدوم جدا وقت بذار

اونا رفتار و مهر و محبت رو از تو میبینن و یاد میگیرن

یه کم طول گیکشه اما شدنیه

اکه میتونی برو مشاور اگه نه کتاب نیک سرشت از بکی کندی یا تربیت بدون فریاد از هانل ادوارد رو بخون

🤍هزارمرتبه از ریشه، ریشه کن شده ام / اگر که خم نشدم ، تو استخوان منی 💖

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم اول رابطه بچه ها و خودتو باام برقرار کن روزی یه ۲۰ دقیقه تنها با هر کدوم جدا وقت بذاراونا رفتا ...

آره درست میگی واقعا

من میخوام خوب باشم ولی اونا واقعا بد شدن

همش تقصیر منه دیگه به حرف نیست

اون کتاب که میگی خوبه خوندی شما ؟

معجزه شکر گزاری...

اول افسردگیتو کامل درمان کن.

حتما با روانشناس، حتی شده یه ارزونش حرف بزن.

بعد کم کم محبتت رو به بچه ها بیشتر کن.

ضمنا خودتو مسئول و مقصر همه چیز ندون مثلا اون ده ساله نزدیک سن بلوغه و ممکنه عصبانیتش به خاطر اون باشه.

فکر میکردم میتونم همه آدمها رو نجات بدم..‌. تا اینکه متوجه شدم اونا دارن خودمم توی باتلاق غرق میکنن.
آره افسردگی از پا در میاره منو

صبر کن.

یه سالی طول میکشه هورمونا متعادل بشن افسردگی هم بهتر میشه.

بچه ها رو با چند تا کلاس مختلف مشغول کن و به خودت برس. هر روز برو بیرون. شده بری یه کیلو گوجه بخری، برو. به تغذیت برس. یه روتین ساده ده دقیقه ای بذار. مثلا صبح حتما موهاتو مرتب کن و یه صبحانه ساده بخور.

فکر میکردم میتونم همه آدمها رو نجات بدم..‌. تا اینکه متوجه شدم اونا دارن خودمم توی باتلاق غرق میکنن.
آره درست میگی واقعا من میخوام خوب باشم ولی اونا واقعا بد شدن همش تقصیر منه دیگه به حرف نیست اون کتاب ...

آره نیک سرشت رو الانم دارم میخونم حیلی دیدم رو نسبت به فرزندپروری و رفتارهای بچه عوض کرد چون خودمم خیلی صبرم تو بچه داری کم بود و همه رفتارای بچه منو زود خسته میکرد

تعریف کتاب تربیت بدون فریاد هم شنیدم برای کنترل خشم هست.


🤍هزارمرتبه از ریشه، ریشه کن شده ام / اگر که خم نشدم ، تو استخوان منی 💖

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792