مامان های عزیز با تجربه بعد زایمان افسردگی شدید و عصبی شده بودم وحشتناک خیلی خیلی بد رفتار کردم با بچه هام
خیلی بد اخلاقی میکردم دست خودم نبود
الان چند مدتی اونا شدید عصبی شدن چکار کنم خدا 😭😭
خیلی باهم خواهر برادر دعوا میکنه سر هرچیز خیلی
چکار کنم چیکار
دیگه مهربون نیست باهم فقط جنگ و دعوا درگیری کتک
10 و6 سالشونه 💔