سلام.چیکار کنم ازدواج کنم؟🙁۲۳ سالمه هم شاغلم هم دانشجوعم،تو جامعه حضور دارم تو محل کارم و دانشگاهم کلی پسر مجرد هست قیافه و ظاهرمم خوبه(تعریف از خود نباشه ولی همه بهم میگن خوشگلم)🙄همیشه هم تمیز و مرتب میگردم ولی هیچ خاستگاری ندارم نمیدونم چرا🤔تو خونه پدر و مادرمم خیلی دارم عذاب میکشم😔بی پولی خونه کثیف و قدیمی،وسایلای قدیمیوخراب،همش دعوا،پدر و مادرم از هم متنفرن😣 یه رفتار درست با خودشون و با من ندارن،خسته شدم دیگه یه دلخوشی نداشتم تو این خونه😞 دلم میخاد برم سر خونه زندگی خودم اختیار زندگیم دست خودم باشه خیلی تنهام دلم میخاد با یه آدم خوب ازدواج کنم همدمم باشه باهم بریم بیرون مسافرت مثل همه دخترای همسن دوستو آشنای اطرافم منم ازدواج کنم خوشبخت بشم.چیکار کنم؟چه نذری کنم؟😭
توروخدا هر کی این تاپیک رو میخونه ازتون میخام توی این شبای عزیز خیلی برام دعا کنید منم سرو سامون بگیرم ممنونم ازتون🥲💟