gggcgffv مدیر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 577 عنوان فحش دادن | مشاهده متن کامل بحث + 241 بازدید | 47 پست بچه ها هرکی فحشم میده اصلابلد نیستم فحش بدم. چکارکنم درجوابش. فق میگم فحش نده چند تایادبدین دیروز | 00:35 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 577 جواب های متنوعی میشه داد ولی اینجا جاش نیست 🤣💔 من منظورم کسافت اینا نیست
چای_میقولی؟ عضویت: 1402/10/05 تعداد پست: 630 سلامشوخی چرا؟ 🥲 سلامآخه بخاطر فوش راهت به دادگاه باز بشه خیلی بدهمن خودم مخالفم با فحاشی ولی اینجور آدمای فحاش شخصیت خونوادگیشونو نشون میدن نباید باهاشون بحث کرد به قول سهراب سپهری ‹‹ به كوتاهی آن لحظه شادی كه گذشت، غصه هم ميگذرد..🦋️🍂
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 577 این ادب و شخصیت خونوادگی تورو میرسونه که حتی زبونت به فحش نمیره ممنون
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 577 سلامآخه بخاطر فوش راهت به دادگاه باز بشه خیلی بدهمن خودم مخالفم با فحاشی ولی اینجور آدمای فحاش شخصیت ... شبی همه میریم دادگاه خخخخ
آقای__مفتون عضویت: 1404/04/27 تعداد پست: 3286 سلامآخه بخاطر فوش راهت به دادگاه باز بشه خیلی بدهمن خودم مخالفم با فحاشی ولی اینجور آدمای فحاش شخصیت ... بله قبول دارم، فرمایش شما متین.ولی بیشترین پرونده ها در دادسرا و دادگاههمین توهین و تهدید هست متاسفانه.🥲
چای_میقولی؟ عضویت: 1402/10/05 تعداد پست: 630 بله قبول دارم، فرمایش شما متین.ولی بیشترین پرونده ها در دادسرا و دادگاههمین توهین و تهدید هست متاسفا ... ممنونمبله درست میگین متاسفانه😔ما هم سر یه موضوع خیلی وقته درگیر دادگاه هستیم به قول سهراب سپهری ‹‹ به كوتاهی آن لحظه شادی كه گذشت، غصه هم ميگذرد..🦋️🍂
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 577 انقدر بی لیاقت و پستی که نفسامو حروم فحش دادنت نمیکنم، بای😂😂😂😂😂 ای خوبه منم میگم حیف اعصابم. ارزش نداری
آقای__مفتون عضویت: 1404/04/27 تعداد پست: 3286 ممنونمبله درست میگین متاسفانه😔ما هم سر یه موضوع خیلی وقته درگیر دادگاه هستیم ان شا الله حل میشه. اوقات دادرسی طولانی، مراجعه کننده زیاد و حال و حوصله کم.امیدوارم زود تر حل بشه.🙏🏻
چای_میقولی؟ عضویت: 1402/10/05 تعداد پست: 630 ای خوبه منم میگم حیف اعصابم. ارزش نداری درستش همینه گلم😀👌 به قول سهراب سپهری ‹‹ به كوتاهی آن لحظه شادی كه گذشت، غصه هم ميگذرد..🦋️🍂
چای_میقولی؟ عضویت: 1402/10/05 تعداد پست: 630 ان شا الله حل میشه. اوقات دادرسی طولانی، مراجعه کننده زیاد و حال و حوصله کم.امیدوارم زود تر حل بشه.� ... انشاالله ممنونم 🙏 به قول سهراب سپهری ‹‹ به كوتاهی آن لحظه شادی كه گذشت، غصه هم ميگذرد..🦋️🍂
padmira123 عضویت: 1398/12/19 تعداد پست: 7624 اینا درمقابل فحشاش. قربون صدقه هست مادر به خطا.ولد زناچرا اجازه میدی بهت انقد توهین کنه. جواب فحش فحش نیست بیخیالیه
آقای__مفتون عضویت: 1404/04/27 تعداد پست: 3286 مادر به خطا.ولد زناچرا اجازه میدی بهت انقد توهین کنه. جواب فحش فحش نیست بیخیالیه اینایی که میگین شلاق حدّی داره هاااا
padmira123 عضویت: 1398/12/19 تعداد پست: 7624 اینایی که میگین شلاق حدّی داره هاااا کسیو بخاطر فحش شلاق نمیزنن یعنی کسی بخاطر فحش شکایت نمیکنه
آقای__مفتون عضویت: 1404/04/27 تعداد پست: 3286 کسیو بخاطر فحش شلاق نمیزنن یعنی کسی بخاطر فحش شکایت نمیکنه اگه میخواین بابت فحش محکوم بشید بدونید که؛ توهین و فحش ساده ۳۰ تا ۸۰ میلیون جزای نقدی دارهاگه توهین بصورت قذف باشه، ۸۰ ضربه شلاق حدی زده میشه.شکایت میکنند، محکوم میشوند، پول رو پرداخت میکنند و شلاق هم میخورند.حالا شما اختیار کامل دارید.🥲