2777
2789
سلامشوخی چرا؟ 🥲

سلام

آخه بخاطر فوش راهت به دادگاه باز بشه خیلی بده

من خودم مخالفم با فحاشی ولی اینجور آدمای فحاش شخصیت خونوادگیشونو نشون میدن نباید باهاشون بحث کرد

به قول سهراب سپهری ‹‹ به كوتاهی آن لحظه شادی كه گذشت،  غصه هم ميگذرد..🦋️🍂

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلامآخه بخاطر فوش راهت به دادگاه باز بشه خیلی بدهمن خودم مخالفم با فحاشی ولی اینجور آدمای فحاش شخصیت ...

بله قبول دارم، فرمایش شما متین.

ولی بیشترین پرونده ها در دادسرا و دادگاه

همین توهین و تهدید هست متاسفانه.🥲

بله قبول دارم، فرمایش شما متین.ولی بیشترین پرونده ها در دادسرا و دادگاههمین توهین و تهدید هست متاسفا ...

ممنونم

بله درست میگین متاسفانه😔

ما هم سر یه موضوع خیلی وقته درگیر دادگاه هستیم

به قول سهراب سپهری ‹‹ به كوتاهی آن لحظه شادی كه گذشت،  غصه هم ميگذرد..🦋️🍂
ان شا الله حل میشه. اوقات دادرسی طولانی، مراجعه کننده زیاد و حال و حوصله کم.امیدوارم زود تر حل بشه.� ...

انشاالله ممنونم 🙏

به قول سهراب سپهری ‹‹ به كوتاهی آن لحظه شادی كه گذشت،  غصه هم ميگذرد..🦋️🍂
کسیو بخاطر فحش شلاق نمیزنن یعنی کسی بخاطر فحش شکایت نمیکنه

اگه میخواین بابت فحش محکوم بشید

بدونید که؛

توهین و فحش ساده ۳۰ تا ۸۰ میلیون جزای نقدی داره

اگه توهین بصورت قذف باشه، ۸۰ ضربه شلاق حدی زده میشه.


شکایت میکنند، محکوم میشوند، پول رو پرداخت میکنند و شلاق هم میخورند.

حالا شما اختیار کامل دارید.🥲

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز