سلام...
یه سوال دارم از بچه هایی ک کنکور تجربی دادن...
من بدجور تو این فکرم ک کنکور تجربی بدم
چندساله بهش فکر میکنم ولی راستش میترسم..
دبیرستان انسانی بودم دیپلمم سال ۸۸ گرفتم...
الان بخوام کنکور بدم باید چیکار کنم؟
تکلیف دیپلمم ک انسانی هست چی میشه؟