2777
2789
عنوان

کنکور تجربی

9 بازدید | 0 پست

سلام...

یه سوال دارم از بچه هایی ک کنکور تجربی دادن...

من بدجور تو این فکرم ک کنکور تجربی بدم

چندساله بهش فکر میکنم ولی راستش میترسم..

دبیرستان انسانی بودم دیپلمم سال ۸۸ گرفتم...

الان بخوام کنکور بدم باید چیکار کنم؟

تکلیف دیپلمم ک انسانی هست چی میشه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792