امیدوارم یکیو پیدا کنی که نصف شب بهت زنگ بزنه،
چون دلش برات تنگ شده
وقتی رفتین بیرون بستنی یا خوراکی مورد علاقتو برات بگیره.
آهنگایی که دوست داری رو بشینه باهات گوش کنه
بیشتر بغلت کنه؛بیشتر عاشقت باشه
اصن ورژن پسرونه/دخترونه ی خودت باشه
ورژن همون رفیق صمیمیت که پایه دیوونه بازیاته!
جوری که وقتی نگات میکنه مطمئن باشی هیچ آدم دیگهای هیچوقت اینجوری دوستت نداشته و نخواهد داشت