2777
2789
عنوان

کراشششش

8 بازدید | 0 پست

بچه ها من گیجم

خیلی مغروره ولی امروز چند بار غیر مستقیم یا چیزایی گفت که فهمیدم اونم میخواد و حس داره

مثلا من گفتم تو همه رو فالو داری گفت خوب تو باش تا به کسی و چیزی احتیاج نداشته باشم

یا مثلاً دعوامون شد گفت تا آدم یه حسی بهت پیدا میکنه گند میزنی توش

یا مثلاً قبلاً خیلی مغرور و مقاوم بود همش یه کلمه ای جواب میداد امروز که بحثمون شد یعنی هر سری من یک پیام میدادم اون ۶ خط جواب میداد

یا مثلاً من چند بار سین کردم و دیگه ادامه ندادم باز میدیدی بعد چند ساعت اومد پیام داد

ولی لامصب جواب دادند خیلی خشکه قشنگ معلومه خیلی مغروره

چکار کنم بنظرتون حس داره یا نه


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792