بچه ها من گیجم
خیلی مغروره ولی امروز چند بار غیر مستقیم یا چیزایی گفت که فهمیدم اونم میخواد و حس داره
مثلا من گفتم تو همه رو فالو داری گفت خوب تو باش تا به کسی و چیزی احتیاج نداشته باشم
یا مثلاً دعوامون شد گفت تا آدم یه حسی بهت پیدا میکنه گند میزنی توش
یا مثلاً قبلاً خیلی مغرور و مقاوم بود همش یه کلمه ای جواب میداد امروز که بحثمون شد یعنی هر سری من یک پیام میدادم اون ۶ خط جواب میداد
یا مثلاً من چند بار سین کردم و دیگه ادامه ندادم باز میدیدی بعد چند ساعت اومد پیام داد
ولی لامصب جواب دادند خیلی خشکه قشنگ معلومه خیلی مغروره
چکار کنم بنظرتون حس داره یا نه