دخترا اسپری داو گرفتم ولی بالاش قوس نداره
اما بارکد زیرش مثل همون بارکد اصلیه هست بوش هم مثل بوی اسپری قبلیام هست که از جای مطمئنی میگرفتم
ولی الان اون جای مطمئن اسپری داو نمیاره دیگه من مجبور شدم از شخص دیگه ای بخرم
خلاصه داشتم میگفتم اینکه بالاش قوس نداره میشه دلیل بر فیک بودنش باشه؟