2777
2789
عنوان

دکتر مهربون🥲🤍

32 بازدید | 5 پست

تو تاپیک قبلی در مورد سندروم IBSتوضیح دادم امروز بخاطرش رفتم دکتر چون حالم خیلی بد شد

خلاصه

اومدم برا خانوم دکتره توضیح بدم و گفتم که روده ام و دل پیچه ام با استرس تحریک میشه و خیلی دردناکه

بعد گفت خب عزیزم استرست برا چیه بگو برام

گفتم که کلا به خاطر شرایط موجود و اینا و درس و آزمون تیزهوشانی که دادم و خودمم خیلی زود استرس میگیرم و ناراحت میشم

گفت عزیزدلم ما تو ایران زندگی میکنیم خیلی عادیه که استرس مداوم داشته باشیم اما کسایی که این استرسه از یه جایی به بعد براشون داستان میشه خیلییی باید حواسشون به خودشون باشه

اونایی که به یه جایی میرسن تو یه شرایط خاصن که ماها که مردم عادی هستیم هیچوقت به اونجا نمیرسیم خودمون باید تلاش کنیم و بجنگیم

بعد کلی امید داد و ازم قول گرفت مراقب خودم باشم

میگم چقد خوبه هنوزم هستن از این آدما که علاوه بر دارو نوشتن خشک و خالی سعی میکنن یکمم شده حالتو خوب کنن😭🫶🏻

چه خانم دکتر مهربونی😁🤭

اینجا نی نی سایته، اینجا بعضیا خرج روزانه شون، درامد ماهیانه خیلیامونه. اینجا حرف از بی عدالتی و ظلم علیه زنانه. اینجا نظرکرده زیاد داریم، اونایی که موکل دارن، حس ششم دارن، اونایی که خواب زیاد میبینن ولی نمیگن شب قبلش شام چی خوردن. اینجا نی نی سایته، جایی که از تنهایی بهش پناه میبریم، با هم حرف میزنیم، جر و بحث میکنیم، خیلیا اینجا زندگی میکنن، هویت دارن، دوستاشون اینجان. همه نوع ادمی هم اینجاست، کنکوری و غیر کنکوری و مجرد و متاهل و باردار و زائو و در شرف طلاق و طلاق گرفته و فیک و اصل و اصیل و فقیر و غنی. 🫂 ولی با هم مهربون باشیم ، چون شاید در دنیای واقعی، همه مان به همان چند کلمه ارامبخش نیاز داشته باشیم... الا بذکر الله تطمئن القلوب

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه خانم دکتر مهربونی😁🤭

عارهههه🥹خودشم از ایناییه که اول معلم علوم بود بعد با حقوق کم بازنشست شده الانم نسبت به بقیه دکترا خیلی کم درآمد داره ولیبا عشق و علاقه کارشو انجام میده🫠

من شش ساله دل پیچه و اسهال دارم هیچی خوبش نمیکنه.... تخم کتان میخورم که اونم یبوست میکنه شدید

منم فعلا برام یه دارویی نوشته باید آزمایش اینام بدم ببینم چیز دیگه ای نباشه جز IBS

عارهههه🥹خودشم از ایناییه که اول معلم علوم بود بعد با حقوق کم بازنشست شده الانم نسبت به بقیه دکترا خ ...

اخی

اینجا نی نی سایته، اینجا بعضیا خرج روزانه شون، درامد ماهیانه خیلیامونه. اینجا حرف از بی عدالتی و ظلم علیه زنانه. اینجا نظرکرده زیاد داریم، اونایی که موکل دارن، حس ششم دارن، اونایی که خواب زیاد میبینن ولی نمیگن شب قبلش شام چی خوردن. اینجا نی نی سایته، جایی که از تنهایی بهش پناه میبریم، با هم حرف میزنیم، جر و بحث میکنیم، خیلیا اینجا زندگی میکنن، هویت دارن، دوستاشون اینجان. همه نوع ادمی هم اینجاست، کنکوری و غیر کنکوری و مجرد و متاهل و باردار و زائو و در شرف طلاق و طلاق گرفته و فیک و اصل و اصیل و فقیر و غنی. 🫂 ولی با هم مهربون باشیم ، چون شاید در دنیای واقعی، همه مان به همان چند کلمه ارامبخش نیاز داشته باشیم... الا بذکر الله تطمئن القلوب

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز