تو تاپیک قبلی در مورد سندروم IBSتوضیح دادم امروز بخاطرش رفتم دکتر چون حالم خیلی بد شد
خلاصه
اومدم برا خانوم دکتره توضیح بدم و گفتم که روده ام و دل پیچه ام با استرس تحریک میشه و خیلی دردناکه
بعد گفت خب عزیزم استرست برا چیه بگو برام
گفتم که کلا به خاطر شرایط موجود و اینا و درس و آزمون تیزهوشانی که دادم و خودمم خیلی زود استرس میگیرم و ناراحت میشم
گفت عزیزدلم ما تو ایران زندگی میکنیم خیلی عادیه که استرس مداوم داشته باشیم اما کسایی که این استرسه از یه جایی به بعد براشون داستان میشه خیلییی باید حواسشون به خودشون باشه
اونایی که به یه جایی میرسن تو یه شرایط خاصن که ماها که مردم عادی هستیم هیچوقت به اونجا نمیرسیم خودمون باید تلاش کنیم و بجنگیم
بعد کلی امید داد و ازم قول گرفت مراقب خودم باشم
میگم چقد خوبه هنوزم هستن از این آدما که علاوه بر دارو نوشتن خشک و خالی سعی میکنن یکمم شده حالتو خوب کنن😭🫶🏻