2777
2789
عنوان

فحش به جا

85 بازدید | 12 پست

سلام

دوستان میدونم شاید سوالم یه کم عجیب باشه اما واقعا ذهنمو درگیر کرده😂😂

نظرتون راجع به آدمایی که فحش میدن چیه؟ منظورم فحش به جاست نه اینکه طرف تیکه کلامش باشه و از ۱۰ جمله ای که میگه ۸ تاش فحش باشه!!

چند وقت پیش یه نفر بهم گفت آدمایی که فحش میدن صادق هستن و آدمای ریاکاری نیستن

و بلد نیستن تظاهر کنن و بگن ما خیلی فرهیخته ایم!

فحش باید به جا باشه و نه اینطور که به همه ناسزا بگی

این خوب نیست

نه باید انقدر بی ادب و وقیح بود و نه انقدر ادب ادب کرد

تو زمان مناسب باید فحش داد


اینا حرفای اون بود👆🏼

اما من ذهنم خیلی درگیر شده😅 من تو خانواده خیلیییی سخت گیری بزرگ شدم که حتی کلمه ای مثل باحال به نظرشون بد بود دیگه چه برسه به حرف های خیلی بدتر ...

حساسیت زیادی نسبت به بعضی کلمات نشون میدم و حتی گاهی اوقات که عصبانی ام و تو ذهنم یه فحش بد رد میشه خودم رو سرزنش میکنم😂💔 نمیگم اصلا فحش نمیدم

اما بعدش عذاب وجدان خیلی بدی میگیرم

ادای فرهیخته هارو هم نمیخوام دربیارم ولی واقعا دست خودم نیست

من حتی به خودمم تذکر میدم

از وقتی حرفای اونو شنیدم خیلی ناراحت شدم ذهنمم خیلی درگیر این موضوع شده...

نظر شما چیه؟لطفا تاپیک رو به حاشیه نبرید چون موضوع جالبه و دوست دارم نظراتتون رو ببینم😁

تو دعوا چیکار میکنی پس 😂😂

من خودم با فهش ناموسی خیلی مشکل دارم هیچ وقت به کسی نگفتم و تاکید هم میکنم به کسی نگید چون طرف حساب شما خود شخصه نه خواهر و مادرش و کسی که فحش ناموسی میده بی شعور آرین و حیوان ترین انسان روی زمینه بی شخصیت

کسی هم بخواد بی احترامی کنه راجب ناموس واقعا بد برخورد میکنم


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میگویند زیاد فحش میدهی، یعنی چه؟

برای کسانی که زندگی ام را به گوه کشیده اند شعر بگویم؟


چارلز بوفوسکی

کاربری واگذاری شد🌱💙 کنکوری ام واسه موفق شدنم صلوات میفرستی قشنگم؟🥺💛 گفت: باورت میشه؟ همه ی تلاش های این مدتم فقط برای برداشتن آوار بوده، من هیچی نساختم.                                                  گفتم: بعضی وقتا دووم آوردن و بلند شدن خیلی قدرت بیشتری نسبت به ساختن میخواد🤍✨🌸

همکارم بغل گوشم دم به ساعت فوحش میده.........همچینم صادق نی...........زیرآب زنیم دیدم میکنه

اره منظور اونم این نبود که دم به دقیقه فحش بدیم و ادای آدمهای صادق رو دربیاریم

اون میگفت این وقاحته نه صداقت😂 اما عجیب بود برام

تاحالا فکر نمیکردم شاید فحش دادن بد نباشه

البته من نظرم هنوز تغییر نکرده

ولی فکر نمیکردم انقدر آدم حوصله سر بر و خسته کننده ای باشم و بقیه فکر کنن آدم ریاکار و اهل تظاهری هستم

اره منظور اونم این نبود که دم به دقیقه فحش بدیم و ادای آدمهای صادق رو دربیاریم اون میگفت این وقاحته ...

منم به شوخی و خنده گاهی فوحش میدادم از وقتی این همکارمو دیدم دارم روی حرف زدنم کار میکنم

خودت باش...مگه خودت چشه؟

فحش که خوب نیست و اون توجیهات اون طرف هم اصلا درست نیست بعضیها فقط عادت کردن و میخوان کار بدشونو توجیه کنن اگه آدم بتونه خشمش رو کنترل کنه و حرفش رو بدون توهین و ناسزا بگه طبیعتا خیلی بهتره

تزویر به شما امان میدهد تا مقاومتتان را بشکند! پس از غلبه، شک نکنید گردنتان را خواهد شکست...از این به بعد با اینهمه شواهد اگه کسی بهتون گفتن فلانی کاره ای نیست با پشت دست محکم بزنید تو دهنش .بچه های میناب لامرد ناوچه ی دنا ....اینها رو دیدی و باز خوشحال شدی از حمله ی دشمن به کشورت برو زندگیتو بطور جدی یه بررسی کن

تو دعوا چیکار میکنی پس 😂😂من خودم با فهش ناموسی خیلی مشکل دارم هیچ وقت به کسی نگفتم و تاکید هم میکن ...

دعوا نمیکنم😂😂اگه دعوا بکنم هم فحش نمیدم اگه بدم هم فحشای با ادبی🤣💔

من هم دوست دارم تغییر کنم و این اخلاقم رو بذارم کنار چون فکر میکنم به خاطر تربیت سخت گیرانه خانوادم اینطوری شدم و هم دلم نمیخواد یه سری چیزا برام عادی بشه

یه سری کلمات ...

اما بازم دوست ندارم بقیه فکر کنن خیلی آدم دو رو و ریاکاری هستم😅💔

فحش که خوب نیست و اون توجیهات اون طرف هم اصلا درست نیست بعضیها فقط عادت کردن و میخوان کار بدشونو تو ...

درسته منم با شما موافقم

اما تاحالا از این زاویه به اونایی که فحش میدن نگاه نکرده بودم😅

من نمیدونم اینی که الان هستم خود واقعیمه یا به خاطر تربیت سخت گیرانه خانوادم این شکلی شدم...

اگه تو خانواده آزادی بودمم باز همین بودم یا نه...

درسته منم با شما موافقماما تاحالا از این زاویه به اونایی که فحش میدن نگاه نکرده بودم😅من نمیدونم این ...


بنظرم خداتو شکر کن که برای تربیتت وقت گذاشتن و از این فکرها هم نکن گرچه همین الان هم داری خودت انتخاب میکنی وگرنه همیشه و همه جا که پدرومادرت که همراهت نیستن

تزویر به شما امان میدهد تا مقاومتتان را بشکند! پس از غلبه، شک نکنید گردنتان را خواهد شکست...از این به بعد با اینهمه شواهد اگه کسی بهتون گفتن فلانی کاره ای نیست با پشت دست محکم بزنید تو دهنش .بچه های میناب لامرد ناوچه ی دنا ....اینها رو دیدی و باز خوشحال شدی از حمله ی دشمن به کشورت برو زندگیتو بطور جدی یه بررسی کن

بنظرم خداتو شکر کن که برای تربیتت وقت گذاشتن و از این فکرها هم نکن گرچه همین الان هم داری خودت انتخا ...

آره درسته

موافقم باهات

گاهی وقتا از خودم بدم میاد و فکر میکنم آدم خسته کننده ای هستم یا مثل معلم اخلاق هی تذکر میدم

ولی در عین حال قدردان خانوادمم هستم

فکر میکردم فحاشی بد باشه و مردم از فحش خوششون نیاد

اما نمیدونستم بعضیا هم یه همچین فکری دارن درمورد کسایی که زیاد اهل فحش نیستن😅😂(ریاکاری و دورویی)


آره درستهموافقم باهاتگاهی وقتا از خودم بدم میاد و فکر میکنم آدم خسته کننده ای هستم یا مثل معلم اخلاق ...



بیشتر میگن فلانی فحش میده چیزی تو دلش نیست بقولی توک زبونشه مهربونه و نیت توهین نداره و بی ریاست ولی معنیش این نیست کسی که ادب رو رعایت میکنه حتما دو رو ریاکاره به چنین آدمی میگن طرف مودبه و تذکر به جا هم ایرادی نداره و اگه این مسائل زیاده روی نشه و مهربانانه تذکر داده باشه دیگه خسته کننده نمیشه

تزویر به شما امان میدهد تا مقاومتتان را بشکند! پس از غلبه، شک نکنید گردنتان را خواهد شکست...از این به بعد با اینهمه شواهد اگه کسی بهتون گفتن فلانی کاره ای نیست با پشت دست محکم بزنید تو دهنش .بچه های میناب لامرد ناوچه ی دنا ....اینها رو دیدی و باز خوشحال شدی از حمله ی دشمن به کشورت برو زندگیتو بطور جدی یه بررسی کن

بیشتر میگن فلانی فحش میده چیزی تو دلش نیست بقولی توک زبونشه مهربونه و نیت توهین نداره و بی ریاست ولی ...

🥲👌💙بله

مرسی واقعا با حرفات حالم بهتر شد

این موضوع خیلی رو اعصابم بود یه مدت😅

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792