سلام
دوستان میدونم شاید سوالم یه کم عجیب باشه اما واقعا ذهنمو درگیر کرده😂😂
نظرتون راجع به آدمایی که فحش میدن چیه؟ منظورم فحش به جاست نه اینکه طرف تیکه کلامش باشه و از ۱۰ جمله ای که میگه ۸ تاش فحش باشه!!
چند وقت پیش یه نفر بهم گفت آدمایی که فحش میدن صادق هستن و آدمای ریاکاری نیستن
و بلد نیستن تظاهر کنن و بگن ما خیلی فرهیخته ایم!
فحش باید به جا باشه و نه اینطور که به همه ناسزا بگی
این خوب نیست
نه باید انقدر بی ادب و وقیح بود و نه انقدر ادب ادب کرد
تو زمان مناسب باید فحش داد
اینا حرفای اون بود👆🏼
اما من ذهنم خیلی درگیر شده😅 من تو خانواده خیلیییی سخت گیری بزرگ شدم که حتی کلمه ای مثل باحال به نظرشون بد بود دیگه چه برسه به حرف های خیلی بدتر ...
حساسیت زیادی نسبت به بعضی کلمات نشون میدم و حتی گاهی اوقات که عصبانی ام و تو ذهنم یه فحش بد رد میشه خودم رو سرزنش میکنم😂💔 نمیگم اصلا فحش نمیدم
اما بعدش عذاب وجدان خیلی بدی میگیرم
ادای فرهیخته هارو هم نمیخوام دربیارم ولی واقعا دست خودم نیست
من حتی به خودمم تذکر میدم
از وقتی حرفای اونو شنیدم خیلی ناراحت شدم ذهنمم خیلی درگیر این موضوع شده...
نظر شما چیه؟لطفا تاپیک رو به حاشیه نبرید چون موضوع جالبه و دوست دارم نظراتتون رو ببینم😁