عسلیی_بلا مدیر استارتر عضویت: 1404/10/21 تعداد پست: 1041 عنوان گشنم بود 129 بازدید | 21 پست رفتم سوسیس بندری درست کردم دوساعت سیب زمینی خرد کن و سوسیس و پیاز و ...تموم شد اومدم بخورم از همیشه هم بهتر شده بوددد ابجیم گفتم بردار ببر بخوریم دم اتاق ضرفه از دستش افتاد الان یه گشنه ی عصبانیم😮💨😂 1405/04/05 | 23:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 117346 آخی😂پیش میاد نود درصد مواقع زندگیم شجاع خلیل زاده بودم،عینک ب چش،خوشحال،گنگ😎ولی خو آفساید بوده🥴
زحل_من عضویت: 1401/12/26 تعداد پست: 15511 ابجیت زندس؟اگه آره کم کاری کردی عزیزم مثل شیشه باش هر کی شکستت ببرش ___ یـܘ ܝوܝ̇ ܣـܩـࡅ߳ـوܝ̇ߺـو ܩیܦ̇ܝوܢܚ݅ܩܢ ܢܚ݅یܝܭߊܭߊئو ܩیـܟܿܝܩ:)من عجیب نیستم من یه نسخه محدودم🤍 ߊࡅ߭ܧܥ ࡅ߳ࡐ ܥܼܥ̇ߊܢ̣ܨ ࡐߊܢܚܩܢ ܭܘ ܝ݆ߺܝࡅ߳ߺߺܙ ࡅ߳ࡐ ܩࡅ࡙ܢܚ݅ܘ حࡐߊܢܚܩܢ ܢ̣ܣࡅ߳ߺߺܙ ܩࡍ߭ ܢܚ݅ܥܩܢ ܥܝܭَࡅ࡙ܝ ࡅ߳ߊࡅ݅ߺࡅ࡙ܝࡅ߳ߺߺܙ ܝࡐ ܧܠܢ̣ܩܢ ࡅ߭ܩࡅ࡙ܢܚ݅ܘ ܭࡅ߭ܥ ߊࡎܠߊ ߊܝ̇ࡅ߳ߺߺܙ ܥܠܙ ࡅ࡙ܘ ܩܫ̇ܝࡐܝ ܢ̣ܨ ܭܠܘ ࡅ߭ܭَߊܘ ܧܠܢ̣ܚ݅ࡍ ࡅ࡙ܘ ܥ̇ܝܘ ܢܚ݅ܥܘ ܢܚ݅ܥܘ ܩܨ ܥࡐࡅ߭ܨ ܩࡍ߭ ߊࡅ࡙ࡍ߭ ࡅ߭ܢ̣ࡐܥܩܢ ܥܠܙ ࡐ ࡅ߳ܫ̇ࡅ࡙ࡅ࡙ܝ ܝܦ̇ࡅ߳ߊܝܚ݅ࡍ ܟܿࡐܥܩܢ ܩࡐࡅ߭ܥܩܢ ࡅ߳ࡐܨ ܭߊܝܚ݅ࡍ ߊ߬ܟܿܘ ܩࡍ߭ ߊࡎܠߊً ߊࡅ࡙ࡍ߭ ܢܚ݅ܭܠܨ ࡅ߭ܢ̣ࡐܥܩܢ تو خودتو داری نمیدونی نداشتنت یعنی چی :)! به غم کسی اسيرم که ز من خبر ندارد 🤍 گاهی وقتا احمقانهترین و دستنیافتنیترین رویاها و ایدهها میشن نقطه پرتاب تو....
nazaninzahra79 عضویت: 1392/11/04 تعداد پست: 89061 فوتش کن بخور باوووو لطفا دعا کنید شوهرم کار پیدا کنه هوا سرد شده پیک موتوری سختا. بیزحمت بازم دعا کنید زودتر بریم پیش شوهرم.
n0ll عضویت: 1404/05/14 تعداد پست: 995 خواهرتو سرخ کن بخور وقتی بحثو ادامه ندادم یعنی ارزش کاربریم از تو واسم بیشتره
عسلیی_بلا مدیر استارتر عضویت: 1404/10/21 تعداد پست: 1041 ابجیت زندس؟اگه آره کم کاری کردی عزیزم 😂😂😂ببین خیلییی عصبانی شدم ولی چیزی نگفتم حتی باهاشم خندیدم ، پیش میاد😮💨😂
عسلهستم عضویت: 1404/06/24 تعداد پست: 3587 من همین بلا با قرمه سبزی سرم اومدتا سقف قرمه سبزی ریخت ی خونواده هم برنج خالی خوردن😭
اتوبان عضویت: 1401/08/18 تعداد پست: 15803 یعنی ادم دوسداره اون لحظه دور از جونت سقط شه یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست
نهال_خانومی عضویت: 1402/12/03 تعداد پست: 4040 وایمن اون لحظه میگم کاش خودم میخوردم زمین ولی اون نمیریخت گر زندگی این است که من می بینم عمر ابدی،نصیب دشمن باشد...:) آدما از یه جایی به بعد زندگی نمیکنن فقط زندن کاش خدا هم تفاوت این دوتارو متوجه بشه
عسلیی_بلا مدیر استارتر عضویت: 1404/10/21 تعداد پست: 1041 بگو حالا غذا سفارش میدی تا ادب بشی😂😂😂 بچست😂🫠