توهین کرد
نه به اون شدت
ی گروه برای تقلب امتحانا زده
گفته بودن کی میاد حضوری
من گفتم نمیتونم
یکی از پسرا برگشت گفت نیا
یکم بحث بالاگرفت
دوستم ک دختره منو سبک کرد توی گروه
گفت بسه گروه نزدم دعوا کنی
منم لف دادم حالا اومده پیوی نوشته
باهمه بحث نکن بیا تو گروه اون شوخی کرده
من خیلی ناراحت شدم
شما باشین با سکوت میزنید تو دهنش
یا جواب چی میدید؟
من میخام به بلاک و اینا نکشه ک هیچی نگفتم
حالم بده
واقعا بهش رسیدم آدما تاریخ انقضا دارن