سلام دوستان من ترم سه معماری ام و کارا و تمرین های درس رایانمو انجام ندادم کسی هست یه آشنایی داشته با این ها (اتوکد و رویت)و بتونه کارامو انجام بده میدونم که تمرین های ساده ای هستن انچنان پیچیده و سنگین نیستن، اگه کسیرم میشناسید معرفی کنید هزینشم تا دو سه تومن میتونم پرداخت کنم