بچها من دومین سالیه پشت نشستم امسال اصلا نخوندم با اینکه خیلی ایده داشتم خفن بخونم رشتم انسانیه دلم حقوق علامه میخواد یا روان بهشتی نمیخوام ترمیم معدل شرکت کنم میخوام باز یسال دیگه بشینم
ولی خیلی نگرانم استرس دارم دو دلم ذهنم پره از چرا و اما و ولی خستم
نظر شما چیه