کسی هست این مشکل و داشته باشه ک یه چشمش کوچیک باشه و یکی بزرگ؟ایا درمانی داره؟کسی هست که اینطور باشه و خوب شده باشه؟ارثیه یا ک بعد گذر زمان ایجاد شده؟
من خودم چشم راستم نسبت به چپم کوچیک تره
اما فک میکنم علتش انحراف دماغمه ک پوست چشم راستم و کشیده به سمت خودش و اینطور کوچیک تر دیده میشه.
هم این ک یبار توی بچگی خوردم زمین و چشم چپم بالاش نشکست و کلی خون مرد و همه خون مردگیا ریخت زیر چشم چپم و تا یک ماه کبود بود فک میکنم به خاطر اونه ک چشم چپم بزرگه
میشه اگ کسی بوده خوب شده یا راه حلی داره یا به خاطر انحرافی چیزی بوده بگه..