2777
2789
عنوان

اکثرا فقیریم

155 بازدید | 0 پست

فقر چیزی است که همه جا سر می کشد،

فقر،گرسنگی نیست،عریانی هم نیست،

فقر چیزی را" نداشتن" است،

ولی آن چیز پول نیست،طلا و غذا نیست،


فقر همان گرد وخاکی است

که بر کتابهای فروش نرفته ی یک

کتابفروشی می نشیند،

فقر ،تیغه های برنده ماشین بازیافت است که روزنامه های برگشتی را خورد میکند،


فقر ،کتیبه سه هزار ساله ی است

که روی آن یادگاری نوشته اند!

فقر ،پوست موزی است که از پنجره

یک ماشین به خیابان انداخته می شود،

فقر همه جا سر میکشد،

فقر ،شب را "بی غذا" سر کردن نیست،

فقر،روز را "بی اندیشه"سر کردن است...

کاربر آقام..خدایا میشه تو برا عزیزام درست کنی.....

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز