fatemeh0a مدیر استارتر عضویت: 1405/03/01 تعداد پست: 1 عنوان کانکت یار 13 بازدید | 0 پست کسی هست که هنوز با کانکت یار کار کنه؟ من خیلی وقته میخوام ثبت نام کنم ولی نمیتونم. جدیدا هم بعد از درست شدن نت ها برنامه غیرفعاله و برام چیزی نمیاره ، میخوام بدونم برا کسایی که کار میکردن باهاش این شکلی شده براشون؟ امروز | 21:51 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب