2777
2789
عنوان

بارداری

11 بازدید | 7 پست

من بعد از ۸ سال از ازدواجم باردار شدم و الان ۲۵ هفته هستم.تازه سه تا هم سقط داشتم قبلش.خانواده همسرم و خواهرشوهرام یک زنگ نزدن حتی حالم رو بپرسم.به نظرتون حق دارم ناراحت بشم؟؟

مبارکه عزیزم . منم ۲۴ هفته هستم . فقط دو سه بار زنگ زدن احوالپرسی ولی یه لیوان آب دستم ندادن . با اینکه ویار سختی داشتم و الانم جفتم پایینه باید استراحت کنم. ولی برام مهم نیست منم دقیقا همین مدلی باهاشون رفتار خواهم کرد

فقط 15 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مبارکه عزیزم . منم ۲۴ هفته هستم . فقط دو سه بار زنگ زدن احوالپرسی ولی یه لیوان آب دستم ندادن . با ای ...

منم کارمندم و هر روز میرم سر کار

کمک که اصلا اهلش نیستن.ولی آخه زنگ هم نزدن بی انصاف ها حالم رو بپرسن

منم کارمندم و هر روز میرم سر کارکمک که اصلا اهلش نیستن.ولی آخه زنگ هم نزدن بی انصاف ها حالم رو بپرسن

اینا دیگه یه سور به خانواده ی همسر من زدن. ولی اصلا خودت رو ناراحت نکن خیلی شیک و مجلسی تلافی کن مثل خودشون رفتار کن.

فقط 15 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز