من چند سال پیش تو مجازی از یه پسره که کانال داشت خوشم اومده بود روش کراش داشتم تو ناشناس بهش پیام میدادم اونم جوابش رو میزاشت خیلی مهربون بود خیلی بهش علاقه داشتم یه روز نمیومد ناراحت میشدم با اینکه تا حالا ندیده بودمش و منو نمیشناخت ولی تو کانالش عکسش رو میزاشت صداشو تا اینکه بعد یکسال و نیم اسفند ۱۴۰۳ بود
رفتم کانالش دیدم عقدشو گذاشته و ازدواج کرده حالم بد شد و قلبم بازم شکست تا یه مدت نمیدونستم چیکار کنم حالم بد بود کانالشم پاک کرد تا امروز تو اینستا دیدم پیجشو پیج زنشم دیدم زنشو بغل کرده زنش گذاشته بود پروفایلش بازم حالم خیلی بد بود میترسم و نگرانم که اون پسرایی که ازشون خوشم میاد یهو ازدواج کنن چقدر قراره حالم بد بشه اینا دیگه مثل اون پسره نیستن که تو مجازی باشه و تا حالا ندیده باشم اینا رو میبینم اگه ازدواج کنن و با زنشون و یا بچشون ببینم حال خیلی بد میشه و نابود میشم چیکار کنم چجوری فراموش کنم
باید فراموششون کنم تا اون اتفاق نیفته نگرانم چجوری فراموش کنم؟💔