ی طلا کوچیک براش خریده بودم از چند ماه پیش
ک بدنیا اومد اگر دستم خالی بود اون ب کارم بیاد
ی پلاک دستبندی
ب نظرتون بدمش طلا فروشی برام دستبندش میکنه
کجا باید بدم درستش کنن؟
از این دستبند ها ک دورش یا کاموا بافته یا حالت سنگه فقط وسطش پلاک طلا داره؟
یا اینکه کلا بفروشمش چیز دیگه بگیرم