کنکوریا لطفا بیخیال نباشید با این فرجه هایی ک گذاشتم عملا شما کتاب رو جویدهباشینمم نمیتونید مرور کنید و نمره خوب بگیرید به خودتون بیاید لطفا برید کارزار تعویق نهایی به بعد از اربعین رو امضا کنید فقط ۱۱ درصد مونده توگوگل سرچ کنید کارزار تعویق نهایی به بعد از اربعین نمیشه لینک گذاشت اونایی هم ک مخالفن یا درسشون و ایندشون واسشون مهم نیست میخوان فقط از شر نهایی راحت شن و نتیجه واسشون اهمیتی نداره یا واقعا نمیفهمن نهایی درسایی مثل زیست و شیمی و تاریخ و....با فرجه یه روزه مرور نمیشه کرد بخدا تو فرجه ها دیوونهمیشید پاره میشین(تاکید میکنم حتی اگه از قبل ده بار خونده باشید)
من پشت کنکوریم پارسال خودمو کشتم بس زیست خوندم فرجشم ۵ روز بود تو اون ۵ روزم کتابمو خوردم ولی باز شدم ۱۶ فکر نکنید اسونه با یکی دو دور خوندن بیست میشید یا ۱۹