2777
2789
عنوان

دلم گرفته

81 بازدید | 10 پست

احساسات بدیو تجربه میکنم ...یه چیزی بگین حواسم پرت شه....سال آخر کارشناسیم درسمون تموم شد دیگه قرارع فارغ التحصیل بشیم دوتا از همکلاسیام هم خوابگاهیام تصادف کردن و...تمام مردن....دلم برا خوابگاه شیطنتامون رقیصیدنامون تنگ....آخ خدا دلم تنگ شده 😭😭😭

از اونا نپرسین بگین چکار کنم دارم میترکم😭😭😭

دل طعم دوست داشتن را چشید هنوز اما عشق واقعی نرسیده است🤍💋

منم😥

مرد نی نی سایتی منو ریپ نزنه و تاپیک من نیاد🔪من فمنیست و مخالف کودک همسری و خیانت و دروغ و ریا و تزویر هستم پس اگه کسی غیر این تفکری داره منو ریپ نزنه!درخواست دوستی اصلا قبول نمیکنم چه زن و چه مرد!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میگذرهقوی بمون و بخدا توکل کن

تموم شدن اون دوران به خودی خودش سخت بود کاش خدا بهمون رحمش میومد اینجوری نمیشد

دل طعم دوست داشتن را چشید هنوز اما عشق واقعی نرسیده است🤍💋

اوه شاد باش عوضش مدرک گرفتی فراموش کن دوستای جدید پیدا میکنی

دوستای صمیمی من نبودن دو اکیپ بودیم ولی باهم شب نشینی اینا داشتیم چتامونو صد بار خواندم دلم برا جوونیشون میسوزه....برا آتیش سوزوندناشون...چقد سرزنده بودن...ای کاش آدمایی که دوست دارن بمیرنو خدا ببره....چقد زبان خوند که مهاجرت کنه😭😭😭

دل طعم دوست داشتن را چشید هنوز اما عشق واقعی نرسیده است🤍💋

دوستای صمیمی من نبودن دو اکیپ بودیم ولی باهم شب نشینی اینا داشتیم چتامونو صد بار خواندم دلم برا جوون ...

چر ااینومیگی icon اونقت خدا منو میبره من دوست دارم بمیرم ولی نمیخام بمیرم

اشکال نداره روحش الان مهاجرت کرده بهشت

چر ااینومیگی اونقت خدا منو میبره من دوست دارم بمیرم ولی نمیخام بمیرم اشکال نداره روحش الان مهاجرت ک ...

آروم نمیشم میخوام شاد باشم خسته شدم از این غمی که رو سینمه😭😭😭

خب تو هم دلت نمیخواد بمیری ...انشالله چیزیت نمیشه

دل طعم دوست داشتن را چشید هنوز اما عشق واقعی نرسیده است🤍💋

آروم نمیشم میخوام شاد باشم خسته شدم از این غمی که رو سینمه😭😭😭خب تو هم دلت نمیخواد بمیری ...انشالل ...


ای کاش من جای تو بودم من دلم مدرک کارشناسی میخاد دانشگاه و ول کردم

حاضر بودم همه همکلاسیامو بکشم

ای کاش من جای تو بودم من دلم مدرک کارشناسی میخاد دانشگاه و ول کردم حاضر بودم همه همکلاسیامو بکشم

😂😂😂

عزیزمممم واقعا در حال گریه خندوندیم

دل طعم دوست داشتن را چشید هنوز اما عشق واقعی نرسیده است🤍💋

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز