دلبر007 مدیر استارتر عضویت: 1405/02/11 تعداد پست: 508 عنوان مود الانم 54 بازدید | 0 پست مود الانم اونجاییه که صادق هدایت تو کتاب بوف کور میگه:حس میکردم که این دنیا برای من نبود؛برای یک دسته آدم های بی حیا، پررو ، گدامنش، نامرد و چشم دل گرسنه بود. دلا خو کن به تنهایی که این حال تو می ارزد به تن هایی که سرهاشان فقط فکر هوس دارد دیروز | 19:57 7 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب