من عاشق یکی شدم که بدجور داغونم کرد و بعد یک سال و نیم شاید الان خوب شده باشم
بعدش با دوستم رفتم توی رابطه
پسر خوبیه آرومه و مهربون ولی متاسفانه هم من سال آینده دارم میرم از ایران اونم میره یه کشور دیگه واسه کار
سر همین امروز خبر داد دارن واسش بلیط میگیرن منم دلم گرفت که کی میتونیم هم رو ببینیم
سر همین میخواستم جدا شم ازش که بنظر میاد نمیتونم و سخته
من پسر قبلی قلبم رو شکست
این یکی که دقیقا برعکس اونه و آرومه الان دوریش ممکنه زجرم بده
نه راه پس دارم نه راه پیش
خدایا کمکم کن🥲