2777
2789
عنوان

خرید جهیزیه

171 بازدید | 16 پست

دوستان بجز سرویس غداخوری که دیس همراشه و سالادخوری

چندتا دیس و مرغ خوری نیازه بخرم با سالادخوری بزرگ؟

و اینکه من کلا دوست ندارم طرف زیاد و اصافی بخرم و کلا بخامم مهمون دعوت کنم حداکثر هرمهمونیم۲۵نفره

وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...!!!نه جایی بخاطرم تعطیل میشود...!!!نه در اخبار حرفی زده میشود...!!!نه خیابانی بسته میشود...!!!و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود...!!!تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود...!!!...!!! پدرم کمی شکسته تر...!!!اقواممان چندروز آسوده از کار...!!!دوستانم بعد از خاکسباری موقع خوردن کباب  آرام آرام خنده هایشان شروع میشود...!!!راستی عشقم را بگو اوهم باخنده هایش در آغوش دیگری،مراازیاد میبرد...!!!من تنها فقط گورکنی را خسته میکنم...!ومداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید و اشک تمساح میریزد...!!!و من میمانم و گورستان سرد و تاریک و غم همیشگی ام که همراهم میماند...!!!من میمانمو و خدا،بااحساس خجالتی که ای مهربان چرا همیشه مرا از تو و دینت ترسانده اند...!                           

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوتا سرویس ۱۲ نفره کامل برای مهمون .یک سرویس ۶ نفره برای دم دستی بخر

دیس برنج خوری و مرع خوری چندتا بگیرم بجز سرویس ؟

وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...!!!نه جایی بخاطرم تعطیل میشود...!!!نه در اخبار حرفی زده میشود...!!!نه خیابانی بسته میشود...!!!و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود...!!!تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود...!!!...!!! پدرم کمی شکسته تر...!!!اقواممان چندروز آسوده از کار...!!!دوستانم بعد از خاکسباری موقع خوردن کباب  آرام آرام خنده هایشان شروع میشود...!!!راستی عشقم را بگو اوهم باخنده هایش در آغوش دیگری،مراازیاد میبرد...!!!من تنها فقط گورکنی را خسته میکنم...!ومداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید و اشک تمساح میریزد...!!!و من میمانم و گورستان سرد و تاریک و غم همیشگی ام که همراهم میماند...!!!من میمانمو و خدا،بااحساس خجالتی که ای مهربان چرا همیشه مرا از تو و دینت ترسانده اند...!                           

چرا من ب این جزئیات توجه نکردم

ولی من اینجوری ک خودم ی ۶ نفره خردیم دم دستی سفید ساده

شوهرم یدونه ۱۱۰ پارچه خریده یدونه هم ۱۲ نفره حالا شاید فکر کنی چقد مهمون داریم باید بگم خیلیممم کم جمعیتیم🤣🤣😭😭 چون شوهرم بیشتر جهیزیمو خریده خودش خیلی زیاده روی میکنه تو همه چیز همه چیز دوتا دوتا داره میشه بعد پرده و لباسشویی و سرویس خواب و فرش و لوسترم مونده 😩😩😩

دیس پیرکس من ۸ تا خریدم برا مرغ و خورشتسالاد خوری هم دوتا جز سالاد خوری سرویس ظرف

۸تا زیاد نیست؟ خوشم نمیاد طرف تو کابینت بلااستفاده بمونم

دیس برنج ۴تا توسرویسه چندتا دیگم بگیرم کافیه؟

وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...!!!نه جایی بخاطرم تعطیل میشود...!!!نه در اخبار حرفی زده میشود...!!!نه خیابانی بسته میشود...!!!و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود...!!!تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود...!!!...!!! پدرم کمی شکسته تر...!!!اقواممان چندروز آسوده از کار...!!!دوستانم بعد از خاکسباری موقع خوردن کباب  آرام آرام خنده هایشان شروع میشود...!!!راستی عشقم را بگو اوهم باخنده هایش در آغوش دیگری،مراازیاد میبرد...!!!من تنها فقط گورکنی را خسته میکنم...!ومداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید و اشک تمساح میریزد...!!!و من میمانم و گورستان سرد و تاریک و غم همیشگی ام که همراهم میماند...!!!من میمانمو و خدا،بااحساس خجالتی که ای مهربان چرا همیشه مرا از تو و دینت ترسانده اند...!                           

دیس برنج خوری و مرع خوری چندتا بگیرم بجز سرویس ؟

هر سرویس ۱۲ نفره خودش دوتا دیس مرغ خوری داره یک برنج خوری.بنطرم مرغ خوری نمی خواد بخری.ولی دوتا برنج خوری بخر اضافه

چرا من ب این جزئیات توجه نکردم ولی من اینجوری ک خودم ی ۶ نفره خردیم دم دستی سفید ساده شوهرم یدونه ۱۱ ...

اخه هم من بدم میاد از طرف اصافه تو کابینت و هم اینکه واقعا همچی گرونه میخام اسرافم نشه برای همین توجه میکنم

دستش درد نکنه ولی خب خودتم برو برا خرید باهاش لیستم بنویس ک زیاد نخرین که استفادم نشه

وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...!!!نه جایی بخاطرم تعطیل میشود...!!!نه در اخبار حرفی زده میشود...!!!نه خیابانی بسته میشود...!!!و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود...!!!تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود...!!!...!!! پدرم کمی شکسته تر...!!!اقواممان چندروز آسوده از کار...!!!دوستانم بعد از خاکسباری موقع خوردن کباب  آرام آرام خنده هایشان شروع میشود...!!!راستی عشقم را بگو اوهم باخنده هایش در آغوش دیگری،مراازیاد میبرد...!!!من تنها فقط گورکنی را خسته میکنم...!ومداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید و اشک تمساح میریزد...!!!و من میمانم و گورستان سرد و تاریک و غم همیشگی ام که همراهم میماند...!!!من میمانمو و خدا،بااحساس خجالتی که ای مهربان چرا همیشه مرا از تو و دینت ترسانده اند...!                           

هر سرویس ۱۲ نفره خودش دوتا دیس مرغ خوری داره یک برنج خوری.بنطرم مرغ خوری نمی خواد بخری.ولی دوتا برنج ...

عاهان پس فقط دیس برنج بگیرم

برای خورشت چی نیازه بخرم یا نه؟

وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...!!!نه جایی بخاطرم تعطیل میشود...!!!نه در اخبار حرفی زده میشود...!!!نه خیابانی بسته میشود...!!!و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود...!!!تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود...!!!...!!! پدرم کمی شکسته تر...!!!اقواممان چندروز آسوده از کار...!!!دوستانم بعد از خاکسباری موقع خوردن کباب  آرام آرام خنده هایشان شروع میشود...!!!راستی عشقم را بگو اوهم باخنده هایش در آغوش دیگری،مراازیاد میبرد...!!!من تنها فقط گورکنی را خسته میکنم...!ومداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید و اشک تمساح میریزد...!!!و من میمانم و گورستان سرد و تاریک و غم همیشگی ام که همراهم میماند...!!!من میمانمو و خدا،بااحساس خجالتی که ای مهربان چرا همیشه مرا از تو و دینت ترسانده اند...!                           

اخه هم من بدم میاد از طرف اصافه تو کابینت و هم اینکه واقعا همچی گرونه میخام اسرافم نشه برای همین توج ...

شوهرم اخه اینجوریه ک خرید و فروش میکنه مثلا یهو میره بازار ی خرید و فروش میکنه ب جای پول مثلا جنس برمیداره برای همین ک نمیدونم کی میره اینجوری میشه 😭😭😭

شوهرم اخه اینجوریه ک خرید و فروش میکنه مثلا یهو میره بازار ی خرید و فروش میکنه ب جای پول مثلا جنس بر ...

عاهان کاش باش هماهنگ کنی لااقل قبلش زنگ بزنه و چیزی ک نخریدی و نیازدارین رو بگیره

وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...!!!نه جایی بخاطرم تعطیل میشود...!!!نه در اخبار حرفی زده میشود...!!!نه خیابانی بسته میشود...!!!و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود...!!!تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود...!!!...!!! پدرم کمی شکسته تر...!!!اقواممان چندروز آسوده از کار...!!!دوستانم بعد از خاکسباری موقع خوردن کباب  آرام آرام خنده هایشان شروع میشود...!!!راستی عشقم را بگو اوهم باخنده هایش در آغوش دیگری،مراازیاد میبرد...!!!من تنها فقط گورکنی را خسته میکنم...!ومداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید و اشک تمساح میریزد...!!!و من میمانم و گورستان سرد و تاریک و غم همیشگی ام که همراهم میماند...!!!من میمانمو و خدا،بااحساس خجالتی که ای مهربان چرا همیشه مرا از تو و دینت ترسانده اند...!                           

عاهان کاش باش هماهنگ کنی لااقل قبلش زنگ بزنه و چیزی ک نخریدی و نیازدارین رو بگیره

واقعیتش روم نیمشه چون اصلا وظیفه اون نیست و اون دقیقا مثل خودم برای زندگی ذوق داره همینجوری میگیره ولی مثلا بهش گفتم لباسشویی گرون نمیدونم چی بخرم گفته خودم میخرم یا مثلا من گفتم سرویس خواب تدی میخوام گفته اگر ببینم ب چشمم بخوره خوشگل میگیره اینجوریه ک من و تو نداره دلی میخره روم نیمشه بگم چیزی بهش

واقعیتش روم نیمشه چون اصلا وظیفه اون نیست و اون دقیقا مثل خودم برای زندگی ذوق داره همینجوری میگیره و ...

میفهمم چی میگی نامزد منم همینه دقیقا ولی خوب رودربایستی ک ندارین باهم ذوقشو کور نکن ولی خب نزارم دیگه وسیله اصافه بگیره بعدا استفادشون نمیکنی براشون جا کم میاری تهشم بدون استفاده ردشون میکنی برن

وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...!!!نه جایی بخاطرم تعطیل میشود...!!!نه در اخبار حرفی زده میشود...!!!نه خیابانی بسته میشود...!!!و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود...!!!تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود...!!!...!!! پدرم کمی شکسته تر...!!!اقواممان چندروز آسوده از کار...!!!دوستانم بعد از خاکسباری موقع خوردن کباب  آرام آرام خنده هایشان شروع میشود...!!!راستی عشقم را بگو اوهم باخنده هایش در آغوش دیگری،مراازیاد میبرد...!!!من تنها فقط گورکنی را خسته میکنم...!ومداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید و اشک تمساح میریزد...!!!و من میمانم و گورستان سرد و تاریک و غم همیشگی ام که همراهم میماند...!!!من میمانمو و خدا،بااحساس خجالتی که ای مهربان چرا همیشه مرا از تو و دینت ترسانده اند...!                           

میفهمم چی میگی نامزد منم همینه دقیقا ولی خوب رودربایستی ک ندارین باهم ذوقشو کور نکن ولی خب نزارم دیگ ...

الان مثلا دوتا اتو داریم

با خودم میگم اخه چ کاریه کاش مثلا پول اتو ی چیزی میزاشت روش ی جارو برقی رباتیک میگرفتیم یا این همه سرویس غذا خوری یا مثلا راخت بهت بگم شیش هفت تا سرویس قابلمه مامان من دوتا ست خریده بود شوهرمم ی ست استیل و ی ست از این شیشه ای ها خریده در صورتی ک مثلا خیلی چیزا نداریم مثلا هیچی فرش نخریدیم یا هیچی پرده نگرفتیم اصلا خیلی چیزای اضافه دارمی باید برم سر زندگیم اونا ک باز نکردم رو بفروشم جاش چیزایی واجب رو بخرم

الان مثلا دوتا اتو داریم با خودم میگم اخه چ کاریه کاش مثلا پول اتو ی چیزی میزاشت روش ی جارو برقی ربا ...

اگه میتونی بفروشی اصافه هارو که عالی میشه خوشگلا و باب دلای خودتو سوا کن بقیشو بده بره جاش کموکسریاتو بخر

🤣🤭من هنوز دارم لیست مینویسم بعد میبینی میرم خرید همچی میخرم بجز وسایل لیستموووو یهو یچی گوگولی ک اصلا نیازم نیست چشتو میگیره

وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...!!!نه جایی بخاطرم تعطیل میشود...!!!نه در اخبار حرفی زده میشود...!!!نه خیابانی بسته میشود...!!!و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود...!!!تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود...!!!...!!! پدرم کمی شکسته تر...!!!اقواممان چندروز آسوده از کار...!!!دوستانم بعد از خاکسباری موقع خوردن کباب  آرام آرام خنده هایشان شروع میشود...!!!راستی عشقم را بگو اوهم باخنده هایش در آغوش دیگری،مراازیاد میبرد...!!!من تنها فقط گورکنی را خسته میکنم...!ومداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید و اشک تمساح میریزد...!!!و من میمانم و گورستان سرد و تاریک و غم همیشگی ام که همراهم میماند...!!!من میمانمو و خدا،بااحساس خجالتی که ای مهربان چرا همیشه مرا از تو و دینت ترسانده اند...!                           

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز