سه ساله در دادگاها هستم در مسیر طلاقو جدایی، یه بچه ۴ ساله هم دارم که پیش خودمه ، شوهرم خیلی وضع مالی خوبی داره ، ولی هیچ جوره راضی نمیشه بخشی از مهریه رو بده میگه ده سکه میدم با حق طلاق تمام!
با ده سکه هم توی این زمونه هیچ کار خاصی نمیشه کرد
من باید بتونم برا بچم یه سرپناه تهیه بکنم سربار کسی نباشیم
وکیلم میگه راه قانونی رو پیش بریم شاید بشه کاری کرد
ولی خودم واقعا خسته شدم از دادگاه ها و قاضی های ناعادل و وکیلهای فاسد و ...🥲🥲🥲نمیدونم چیکار کنم