لطفا فردارو فراموش نکنید بخدا با این برنامه نمیشه نمره خوبی گرفت بحث ایندمونه اونی ک میخواد زودتر بده تموم شه بره درسش واسش مهم نیست وگرنه بفکر تابستون نبود این همه گذشته یه یماه تابستونم روش لطفا همکاری کنید:)
لطفا خانومایی ک از سالی ک کنکور دادن ده سال گذشته نیان نظر ندن چون اصلا چیزی راجبش نمیدونن♥️