اول برو ببین که چقدر اعتبار داری یا اس ام اس میدن برات مثلا ترب به من پیام داد یه تومن اعتبار داری بعد یهو کرد دو تومن بعد که استفاده کردم چون زود پرداخت میکردم رسید به سه تومن
دیجی پی رو چون زیاد کار کردم الان شصت تومن هست مال یکی از اقوامم صد تومن هست
برو دیجی پی ببین اعتبارت چقدر هست بعد دیگه وقتی میرسی به پرداخت میگی که میخوام چهار قسطه رو انتخاب کنم اونجا که درگاه پرداخت هست مثلا میتونی نقدی هم پرداخت کنی
میزنی چهار قسطه واست یه شماره دیجی پی میاد که مثلا چهار پنج رقمی هست وارد میکنی و بعد یک چهارم رو پرداخت میکنی برات مینویسه که بقیه قسطها چطوری هست
اینم بگم که اسنپ و اینا سود نمیگیرن ولی دیجی پی یه سود کمی میگیره هر ماه به عنوان کارمزد ولی جنسای دیجی پی جورتر هست