نپرسید چرا . گفتنی نیس فقط بگم شما تنها نیستید ک الان حالتون بده دیگ بریدید . منم کم اوردم . همه ی خوبا گرفتارن شما یه ظالم ندیدی چشاش اشکی باشه یا غمی داشته باشه . من ک ندیدم . تابوده دور و اطرافم اونی ک خوبه بدترین بلاها سرش اومده اون ک ظالمه خوش و خرم . 😞😞😞😞